Split/Second: Velocity

Split/Second: Velocity

7,4
161 oceny

Ocena wg platformy:

PC 7.5
PS3 7.4
X360 7.6
PSP 7.1

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Black Rock Studio
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Wyścigi
Śr. czas:
20 godzin
Liczba graczy:
1-8
Premiery
Świat:
18.05.2010
Europa:
21.05.2010
Polska:
21.05.2010
Producent:
Black Rock Studio
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Wyścigi
Śr. czas:
20 godzin
Liczba graczy:
1-8
Premiery
Świat:
18.05.2010
Europa:
21.05.2010
Polska:
21.05.2010

Recenzja redakcji

Recenzja: Split/Second: Velocity (PS3)
8.5
Recenzja: Split/Second: Velocity (PS3)

Split/Second: Velocity - opis gry

Split/Second: Velocity jest grą wyścigową wyprodukowną przez studio Black Rock Studio i wydaną przez Disney Interactive Studios w maju 2010 roku na PC i konsole PlayStation 3 oraz Xbox 360. Powstała również wersja na przenośną konsolę PlayStation Portable, za którą odpowiada deweloper Sumo Digital.

Główna kampania opiera się na motywie serialu - gra składa się z kilkunastu odcinków show poświęconego kierowcom, którzy nie znają uczucia lęku. Każda z części zawiera sześć eventów, w tym jeden ukryty, którego odblokowanie wiąże się ze spełnieniem odpowiednich wymagań. Tryby przejazdów to, oprócz standardowych wyścigów i czasówek, dwie dość ciekawe i unikalne pozycje, polegające na omijaniu wybuchowych beczek zrzucanych z ciężarówek oraz unikaniu rakiet wystrzeliwanych z latającego nad głowami kierowców helikoptera. To jednak nie wszystkie atrakcje, jakie czekają na gracza. Twórcy pomyśleli m.in. o nagłej detonacji mostu czy wykolejeniu pociągu. Powerplay to pasek ilustrujący postęp zdemolowania otoczenia - przy maksymalnym jego naładowaniu gracz może nawet zmienić przebieg trasy.

Model jazdy w Split/Second: Velocity jest mocno arcade'owy i oderwany od rzeczywistości, ale za to bardzo intuicyjny. Samochody prowadzi się lekko, można wykonywać drifty. Przeciwnicy radzą sobie na torze nie gorzej niż gracz i pokonać ich nie jest łatwo. Ścigać się z drugim graczem można zarówno na split-screenie, jak i online. Przechodząc kolejne poziomy gracz odkrywa nowe trasy oraz samochody. W Split/Second: Velocity nie kupujemy aut, gdyż wygrywamy je po ukończeniu wyścigu. Każdy pojazd można przemalować na dowolny kolor, podobnie jak w serii Burnout. Deweloper nie uwzględnił możliwości tuningu oraz jakiejkolwiek edycji parametrów.

Pod względem oprawy graficznej produkcja Black Rock Studios prezentuje się bardzo dobrze. Modele samochofów wykonao z dbałością o szczegóły, poziomy zrealizowane są z rozmachem i, co ważne, nie nudzą, a każda z tras ma swój indywidualny charakter. W Split/Second dostępne są tylko dwa tryby kamery i w obu jest ona umiejscowiona za samochodem.

Dalsza część tekstu pod wideo

Wideo - Split/Second: Velocity

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video

Komentarze (18)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper