Super Hang-On - opis gry
Super Hang-On to gra wyścigowa z udziałem motocykli wyprodukowana przez Segę (studio AM2). Tytuł ukazał się pierwotnie na automatach, a następnie trafiał też na inne sprzęty, m.in. Mega Drive, Amigę i PlayStation 3. Wielokrotnie był też częścią składanek. Super Hang-On to kontynuacja Hang-On.
Głównym designerem Super Hang-On, podobnie jak w przypadku poprzednika, był Yu Suzuki. Gra na sprzętach domowych posiadała dwa główne tryby. Pierwszy to Arcade wiernie bazujący na tym, co gracze mogli znać z automatów. Twórcy przygotowali kilkanaście torów umiejscowionych na czterech różnych kontynentach. Te w Afryce są najprostsze, a w Europie najtrudniejsze. Przed startem -- w stylu Out Runa -- możemy wybrać utwór, który będzie przygrywał naszym zmaganiom (jeden z czterech). Podczas wyścigu motocykl jest w stanie standardowo rozpędzić się do prędkości 280km/h, a potem, po użyciu turbo, jeszcze do ponad 320km/h.
Na sprzętach domowych oprócz Arcade dostępny był również Original Mode, który przypominał coś w rodzaju kariery. W nim ścigamy się z siedmioma innymi zawodnikami na stopniowo coraz trudniejszych trasach. Zwycięstwo w dziewięciu zawodach pozwala nam przeskoczyć szczebelek wyżej. Original od Arcade odróżnia jeszcze kilka innych patentów - brak w nim ograniczeń czasowych, pojawiają się zniszczenia będące rezultatem kiepskiej jazdy, a także sklep dostępny między wyścigami. Umożliwia on zakup nowych części poprawiających osiągi naszej maszyny, np. odblokowujących funkcję turbo, której na starcie kariery używać nie możemy, poprawiających przyczepność (opony), zwiększających przyspieszenie (olej) itd.
W wersji na Mega Drive postępy osiągnięte w Original Mode mogliśmy zapisać, a następnie uzyskać do nich dostęp po skorzystaniu z wygenerowanego hasła.
Komentarze (1)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych