Sword of Mana

Sword of Mana

8,0
5 oceny

Ocena wg platformy:

GBA 8.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Brownie Brown
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG akcji
Premiery
Świat:
29.08.2003
Europa:
18.03.2004
Polska:
25.03.2004
Producent:
Brownie Brown
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG akcji
Premiery
Świat:
29.08.2003
Europa:
18.03.2004
Polska:
25.03.2004

Sword of Mana - opis gry

Sword of Mana to gra action-RPG wyprodukowana przez studio Brownie Brown i wydana przez Square Enix na Game Boy Advance. Tytuł był remake’iem pierwszej części serii Mana, która pierwotnie ukazała się na Game Boyu w 1991 roku (na Zachodzie jako Final Fantasy Adventure).

Sword of Mana dodaje sporo nowego względem pierwowzoru. Jeśli chodzi o fabułę, w wersji na GBA otrzymujemy do wyboru dwie postacie: chłopaka (był już w FFA) i dziewczynę. Oboje zaczynają w innym miejscu, ale ich perypetie przeplatają się z sobą prowadząc do jednego celu - pokonania niejakiego Dark Lorda.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Gameplay także czerpie z FFA, choć twórcy nie omieszkali zaimplementować elementów, które pojawiały się w późniejszych częściach serii, takich jak zmienne pory dnia czy możliwość samodzielnego wykuwania broni. Rozgrywkę śledzimy z kamery zawieszonej nad miejscem akcji. Nasz/a podopieczny/a poruszają się swobodnie po rozmaitych odwiedzanych lokacjach i walczą z przeciwnikami w czasie rzeczywistym. W trakcie przygody napotykamy innych kompanów, którymi steruje sztuczna inteligencja (możemy się też na nich przełączyć). W odróżnieniu od paru innych części serii Mana, odświeżona ‘jedynka’ nie oferuje mutliplayera, ale zamiast tego daje graczom sposobność połączenia dwóch konsol kabelkiem dzięki czemu są w stanie nabyć nowe, lepsze umiejętności.

 

Główni bohaterowie mogą posługiwać się znaleźnymi broniami i magią, ale różnią ich predyspozycje. Bronie posiadają trzy atrybuty wpływające na to, komu zadają większe obrażenia, a komu mniejsze. Mają również pewny wpływ na to, jaki efekt będzie miało użyte zaklęcie (te mogą mieć charakter ofensywny lub defensywny). Do zarządzania posiadanymi zasobami służy interfejs zwany Ring Command mający kształt koła.

 

W grze znajduje się prosty system rozwoju, który pozwala nam nabijać poziomy doświadczenia dzięki szlachtowaniu przeciwników.

Wideo - Sword of Mana

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper