The Legend of Zelda: A Link Between Worlds

The Legend of Zelda: A Link Between Worlds

8,8
93 oceny

Ocena wg platformy:

3DS 8.9

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Nintendo
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja
Śr. czas:
20 godzin
Premiery
Świat:
22.11.2013
Europa:
22.11.2013
Producent:
Nintendo
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja
Śr. czas:
20 godzin
Premiery
Świat:
22.11.2013
Europa:
22.11.2013

The Legend of Zelda: A Link Between Worlds - opis gry

The Legend of Zelda: A Link Between Worlds to gra action-adventure wyprodukowana i wydana przez Nintendo na konsolę 3DS. Tytuł był kontynuacją wydanego na SNES-ie A Link to the Past. W stylu starszych części serii kamera jest tu ustawiona nad miejscem akcji, gameplay robi natomiast użytek z efektu 3D.

Akcja A Link Between Worlds rozgrywa się pewien czas po wydarzeniach ukazanych w pierwowzorze. Gracz powróci do świata znanego z poprzedniej części, choć nie wszystko będzie w nim po staremu. Zniknął Dark World a zamiast niego zajrzymy do alternatywnej wersji Hyrule zwanej Lorule. Także Link nie będzie tym samym Linkiem co ostatnio.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Rozgrywkę śledzimy z kamery zawieszonej nad głównym bohaterem. Gra wykorzystuje różne funkcje konsoli, np. dwa ekraniki i efekt 3D. Na górnym ekranie obserwujemy nasze poczynania, na dolnym mamy dostęp do inwentarza z ekwipunkiem Linka.

 

Mapa Hyrule jest wierna temu, co mogliśmy zobaczyć w A Link to the Past, choć zmieniono wszystkie dungeony. Wróci też trochę znanych przedmiotów - łuk, którym zestrzeliwujemy znajdujących się w oddali przeciwników, młot czy różdżka dająca możliwość ciskania ogniem. Co warto podkreślić, zamiast licznika bomb i strzał tym razem mamy wskaźnik informujący o stanie naszego posiadania. Służy on też do ‘naładowywania’ niektórych ataków, by miały większą moc.

 

Jedną z największych nowości jest umiejętność przemieniania się w naścienny rysunek, dając sposobność dostania się do nowych lokacji, np. przez wyrwy do Lorule. Minusem przy używaniu tej zdolności jest kurczący wskaźnik, o którym mowa powyżej.

 

A Link Between Worlds wprowadza też inną nowość, dla serii The Legend of Zelda wręcz rewolucyjną. Otóż gracz może sam zadecydować w jakiej kolejności chce zaliczać kolejne dungeony. Przedmioty, które są niezbędne do rozwiązania niektórych zagadek, bierze się tu z wypożyczalni, więc niezwykle istotną rolę odgrywa kasa. Przedmiot wraca jednak do właściciela, jeśli zaliczymy skuchę.

Wideo - The Legend of Zelda: A Link Between Worlds

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video
Youtube video

Komentarze (27)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper