Reklama
The Nightmare of Druaga: Fushigino Dungeon

The Nightmare of Druaga: Fushigino Dungeon

6,5
2 oceny

Ocena wg platformy:

PS2 6.5

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Arika
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
29.07.2004
Producent:
Arika
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
29.07.2004

The Nightmare of Druaga: Fushigino Dungeon - opis gry

The Nightmare of Druaga: Fushigino Dungeon to japońska gra RPG w konwencji dungeon crawlera wyprodukowana przez studio Arika i wydana przez Namco. Tytuł ukazał się tylko na PlayStation 2.

Gra skupia się na perypetiach wojownika Gilgamesha (w skrócie: Gil). Trzy lata po walce z tytułowym demonem Druagą (co zostało ukazane w innych grach) narzeczona głównego bohatera, Ki, zostaje porwana przez wiedźmę Skulld i zamknięta w olbrzymiej wieży. Gil w tej sytuacji musi ją odbić.

Dalsza część tekstu pod wideo

Produkcja studia Arika jest częścią serii Mysterious Dungeon firmy Chunsoft/Spike Chunsoft, co rzutuje na styl rozgrywki. Naszym głównym zadaniem jest przeczesywanie dungeonów, w których pojawiają się różne generowane losowo elementy (przeciwników i skarby). System jest turowy, przy czym nie wygląda to tak jak w tradycyjnych japońskich RPG-ach. Nie ma tu przenosin na specjalnie wydzielone pole bitwy. Zamiast tego każda czynność nasza (nawet ruch) tudzież przeciwnika zabiera jedną turę. Podczas eksploracji nasze pole widzenia jest ograniczone. Źródłem światła jest zbroja głównego bohatera. By nie straciła ona swego blasku, od czasu do czasu musimy składać ofiarę bogini Ishtar.

Poza dungeonem mamy też miasto jako bazę wypadową. Możemy w nim uzupełnić zapasy przydatnych przedmiotów, zmodyfikować ekwipunek albo podejmować się wykonania pobocznych questów zlecanych przez mieszkańców.

Grę wyróżnia bardzo wysoki stopień trudności. Po zgonie tracimy niemal wszystkie przedmioty (w sanktuarium Ishtar możemy zaznaczyć kilka mających zostać w naszej kieszeni po wpadce) oraz połowę złota. Co więcej, dodatkowe utrudnienie stanowi auto-save, który uniemożliwia zresetowanie gry jeśli coś pójdzie nie po naszej myśli.

Wideo - The Nightmare of Druaga: Fushigino Dungeon

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper