Time Crisis II - opis gry
Time Crisis II to strzelanina na tzw. “szynach” wyprodukowana i wydana przez Namco najpierw na automaty, a następnie przeniesiona też na PlayStation 2. Była to pierwsza odsłona serii wydana na ten sprzęt. W momencie premiery grę sprzedawano razem z light gunem.
W Time Crisis II wcielamy się w agentów, których zadaniem jest powstrzymać pragnącą zdobyć kontrolę nad światem megakorporację o nazwie Neodyne Industries. Przed wydarzeniami ukazanymi w grze firma wystrzeliła na orbitę okołoziemską 64 satelity mające “połączyć świat”, ale, jak się rychło okazuje, jej plany nie są w rzeczywistości tak szlachetne...
Druga część Time Crisis nie odbiega pod względem rozgrywki od pierwowzoru z pierwszej stacjonarnej konsoli Sony. Cel jest jasny - wystrzelać wszystkich nieprzyjaciół znajdujących się w zasięgu wzroku przed upływem wyznaczonego czasu. Ilość amunicji mamy nieograniczoną, ale od czasu do czasu nasz podopieczny zmuszony jest zmienić magazynek, co ma niebagatelne znaczenie, bowiem wystawiamy się na ogień nieprzyjaciela. W takiej sytuacji pomaga możliwość schowania się za napotykanymi elementami otoczenia. W Time Crisis II, tak jak w “jedynce”, mamy pewną liczbę żyć, ale utrata wszystkich nie zmusza już do rozpoczynania gry od nowa.
Time Crisis II w wersji na PlayStation 2 oferuje kilka dodatków i usprawnień. Po raz pierwszy historii mamy tu do wyboru multiplayer dla dwóch, w którym grać można na split-screenie lub na oddzielnych telewizorach i konsolach podłączonych specjalnych kabelkiem. Reszta bonusów, o których warto wspomnieć, to nieco poprawiona grafika, nowe bronie dostępne po przejściu kampanii, możliwość dzierżenia dwóch GunConów (light gunów), tryb Crisis Mission z wyzwaniami (jedno z nich to pojedynek z głównych bohaterem “jedynki”), a także port Quick & Crash z automatów.
Komentarze (2)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych