Unreal Championship - opis gry
Unreal Championship to strzelanina z widokiem z perspektywy pierwszej osoby wyprodukowana przez Epic Games i wydana przez Atari wyłącznie na Xboxa. Tytuł był swoistą konsolową wersją Unreal Tournament 2003.
Produkcja Epic posiada w tle pewien wątek fabularny, lecz nie skupia się na opowiedzeniu historii. Sednem gry są wieloosobowe potyczki, choć oferuje ona również możliwość grania w pojedynkę. Multi dostępne jest w wariancie lokalnym i sieciowym. Ten pierwszy daje sposobność rywalizacji czterem osobom, drugi - nawet szesnastu.
Twórcy przygotowali sześć trybów dostępnych zarówno w singlu, jak i w multi. Jest to klasyczny deathmatch (wszyscy na wszystkich), team deathmatch (deathmatch drużynowy), capture the flag (przejęcie flagi w bazie przeciwnika i przeniesienie jej do swojej) oraz trzy mniej standardowe opcje. Pierwsza to Double Domination, gdzie razem z kolegą z drużyny musimy przejąć na dziesięć sekund po jednym punkcie na mapie. Druga, Survival, to pojedynek jeden na jednego, w którym przegrany staje się zwykłym widzem, a wygrany walczy, dopóki ktoś nie przerwie jego passy. Ostatni tryb to Bombing Run. który przypomina nieco futbol amerykański. Rzecz polega w nim na tym, by przenieść piłkę w odpowiednie miejsce na terytorium nieprzyjaciela.
W grze mamy do dyspozycji dość bogaty arsenał futurystycznych broni. Znajdziemy wśród nich między innymi karabin maszynowy, wyrzutnie rakiet, miniguna, lightning guna, shield guna i kilka innych spluw. Każda z nich posiada dwa tryby wystrzału. Co więcej, w Unreal Championship mamy wybór pomiędzy zawodnikami reprezentującymi różne rasy, co też ma przełożenie na gameplay.
Poza możliwością rywalizowania przez internet gra robi użytek z funkcji sieciowych także na inne sposoby. Oferuje voice-chat, możliwość zakładania i wstępowania do klanów, pobierania dlc i sprawdzania rankingów.
Komentarze (3)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych