Virtua Fighter 4 Evolution - opis gry
Virtua Fighter 4: Evolution to bijatyka wyprodukowana przez studio Sega AM2 na PlayStation 2. Gra była usprawnioną i rozbudowaną wersją wydanego rok wcześniej Virtua Fighter 4.
Virtua Fighter 4 było grą bardziej przyjazną żółtodziobom od poprzedniczek, które oferowały rozgrywkę dla najbardziej wymagających fanów bijatyk. Zmieniono w niej np. system uników, uproszczono wyrywanie się z rzutów oraz wprowadzono (ponownie) areny wyłącznie z płaską powierzchnią. Dodano nawet tryb treningowy z masą informacji ułatwiających wdrożenie się w system walki.
Największą nowością w Evolution był tryb Quest Mode, który pozwalał na podróżowanie do salonów z automatami i rywalizację z innymi - taki swoisty odpowiednik trybu fabularnego. Za zwycięskie pojedynki otrzymywaliśmy pieniądze (ew. jakieś prezenty), za które mogliśmy następnie kupować nowe ciuchy, przedmioty pozwalające zmieniać wizerunek naszej postaci i inne rzeczy. Nasi rywale często prezentowali unikalne style walki. Sega odtworzyła je wzorując się na najlepszych graczach, co sprawiało, że każda potyczka była inna.
W VF4 EVO pojawia się 2 nowych zawodników, którzy widoczni są już na samej okładce - Brad Burns oraz Goh Hinogami. Łącznie z nimi jest 16 zawodników do wyboru.. Wprowadzono także inne zmiany spośród których wymienić można poprawioną grafikę, nowe przedmioty dla zawodników, nowy rodzaj aren (częściowo otwarte, częściowo zamknięte), lepiej działające rankingi itd.
W Japonii i Stanach Zjednoczonych z okazji 10-lecia serii wydano specjalny zestaw zawierający VF4 Evolution oraz remake pierwszej części. Muzyka i grafika (w tym modele postaci) pozostały w nim bez zmian, ale każdy zawodnik posiadał zaktualizowaną listę ciosów. W Europie nowa “jedynka” była dostępna tylko jako promocyjny dodatek i nie można jej było kupić oddzielnie.
Komentarze (10)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych