Dead or Alive 2: Hardcore - opis gry
Dead or Alive 2: Hardcore to bijatyka wyprodukowana przez Team Ninja i wydana przez Tecmo na PlayStation 2 w 2000 roku. Hardcore było rozbudowaną wersją “dwójki”, która ukazała się kilka miesięcy wcześniej.
Hardcore nie zmienia założeń rozgrywki, ale mimo to wprowadza sporo nowego. Twórca serii, Tomonobu Itagaki, ówczesny szef Team Ninja, powiedział, że jest to wersja ostateczna, zgodna z jego pierwotną wizją.
Gra oferuje przystępny system walki, który nie wymaga od gracza żmudnych godzin treningu, by móc widowiskowo walczyć. W DOA2:H czynności podporządkowane były pojedynczym przyciskom. Jeden odpowiadał za cios ręką, jeden za cios nogą i rzut. Ciosy można było zadawać na trzech różnych wysokościach (high, medium, low). Istotną rolę odgrywały przy tym przechwyty, które wykonywało się wciskając odpowiedzialny za nie przycisk i stosowny kierunek zależny od tego, jaki atak chcieliśmy skontrować. Pojedynki w Hardcore toczyły się jednak w szybszym tempie w porównaniu do oryginału.
W grze oprócz trybu fabularnego (odgrywającego marginalną rolę) mogliśmy znaleźć typowe dla bijatyk warianty zabawy oraz tag, gdzie w starciach brało udział czterech zawodników walcząc dwóch na dwóch. Dodawało to grze większej głębi, bowiem wymagał on zmiany podejścia podczas prowadzenia pojedynków.
Sama lista dodatków i zmian w Hardcore była całkiem pokaźna. Zmieniono wizerunki postaci na bardziej realistyczne (a mniej anime), zmieniono animację niektórych ruchów, a także dodano kilka nowych aren, stroje (zwłaszcza dla dziewczyn), galerie obrazków i przedmiotów, statystyki, umiejętności oraz podwójną ścieżkę dźwiękową. Gorzej wypadała tylko grafika, która była słabsza w porównaniu do wersji z Dreamcasta. Nie dodano też żadnej nowej postaci.
Komentarze (10)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych