Destiny 2: Upadek Światła - opis gry
Destiny 2: Upadek Światła to siódme (i przedostatnie) duże rozszerzenie do gry Destiny 2. Dodatek ukazał się na PC, konsolach PS4, PS5, Xbox One oraz Xbox Series. Oferował on kontynuację historii, nową lokację Neomuna – Neptune i kolejną subklasę o nazwie Strand.
Fabuła - Destiny 2: Upadek Światła
Fabuła dodatku kręci się wokół zlokalizowanego na Neptunie zaawansowanego technologicznie miasta Neomuna, którego mieszkańcy przez długi czas byli odcięci od reszty cywilizacji. Miasta tego strzegą Kroczący Wśród Chmur, czyli technologicznie rozwinięci ludzie, mający wyłącznie jeden cel - za wszelką cenę chronić mieszkańców, którzy to teraz są zagrożeni znacznie bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Nie dość, że Calus ze swoją armią chcą zająć tak zwany Całun, to jeszcze Weksowie chcą dobrać się do zasobów ArkoChmury, miejsca, gdzie przechowywana jest świadomość obywateli Neomuny.
Rozgrywka - Destiny 2: Upadek Światła
Upadek Światła, podobnie jak poprzednie dodatki, doczekał się zmian w rozgrywce. Przede wszystkim głównym motywem tego dodatku jest tak zwane Pasmo, czyli druga już subklasa Ciemności, do której dostajemy dostęp wraz z postępami w kampanii fabularnej. Początkowo gra bardzo skąpo dawkuje nam możność władania Pasmem, ale ma to swoje fabularne uzasadnienie - jako posiadacze Światła musimy ostrożnie korzystać z tej mocy, bowiem bardzo szybko nas wykańcza, więc najpierw gdy dostaniemy już taką możliwość musimy nauczyć się nią władać.
Poza tym rozszerzenie oferuje też inne subklasy, bronie, umiejętności oraz nowe rodzaje przeciwników. Na uwagę w tym kontekście zasługują przede wszystkim tzw. Dręczyciele: szybcy, posiadający zdolność teleportacji i natychmiastowego doskakiwania do naszej postaci. Oprócz tego zaszły też zmiany w balansie rozgrywki i różne jej modyfikacje, np. uproszenie craftingu broni.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych