Sackboy: Wielka Przygoda - opis gry
Sackboy: Wielka Przygoda to trójwymiarowa platformówka wyprodukowana przez studio Sumo Digital i wydana przez Sony Interactive Entertainment. Tytuł ukazał się na PlayStation 4, PlayStation 5 i PC.
Fabuła - Sackboy: Wielka Przygoda
Nikczemny Vex, istota stworzona z chaosu i strachu, porywa przyjaciół Sackboya, a następnie zmusza ich do pracy nad urządzeniem zwanym Wichrzycielem, który przemienić ma sielankowy, przyjazny Świat Rzemiosła w wyzutą z życia krainę koszmarów. Ostatnią instancją mogącą powstrzymać zwycięski pochód antagonisty i jego sił zła jest pradawny zakon Włóczkowych Rycerzy, do którego dołącza Sackboy - główny bohater opowieści.
Rozgrywka - Sackboy: Wielka Przygoda
Sackboy: Wielka Przygoda to trójwymiarowa platformówka z postacią z serii LittleBigPlanet w roli głównej.
Produkcja Sumo Digital nie oferuje rozbudowanego edytora rodem z LittleBigPlanet. Zamiast tego brytyjskie studio przygotowało dużą ilość zawartości. Świat Rzemiosła składa się z pięciu regionów - pięciu podstawowych oraz jednego bonusowego dostępnego w ramach post-game po pokonaniu ostatniego bossa. Sackboy w trakcie swojej przygody odwiedza lokacje inspirowane Himalajami i dżunglą amazońską, trafia do podwodnych i podziemnych światów, eksploruje kosmos itd.
W radzeniu sobie z nimi Sackboyowi pomaga szeroki wachlarz umiejętności - znacznie szerszy niż w serii LittleBigPlanet, czego przykładem np. dodanie turlania i trzepotania rękami. Projektanci z Sumo Digital starali się znaleźć złoty środek między przystępnością a wyzwaniem satysfakcjonującym najbardziej doświadczonych graczy. Efekt? Podstawowe poziomy zostały skonstruowane tak, żeby można je było przejść korzystając z najbardziej podstawowych zdolności głównego bohatera, z kolei reszta (znalezienie wszystkich sekretów, zdobycie złotej rangi, endgame, platynowe trofeum) poważniej przetestuje zręczność i refleks grających.
Sackboy: Wielka Przygoda posiada tryb multiplayer dla czterech osób. Sumo Digital przygotowało pewną liczbę poziomów wymagających współpracy. Pojawią się co-opowe mechaniki i różne rodzaje interakcji między postaciami graczy, np. chwytania i rzucania kompanami. Na uwagę zasługuje dla przykładu “copter”. Jeżeli postać przewodnika jest w stanie przejść planszę, inni też będą w stanie to zrobić.
Jak wspomniano, w Sackboy: Wielka Przygoda nie zaimplementowano edytora na modłę tego z LBP. Pewnym odpowiednikiem jest za to możliwość modyfikowania wyglądu głównego bohatera.
Komentarze (17)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych