Killzone 3: PlayStation Move, co-op i...
Ostatnie dni bezsprzecznie upływają nam pod znakiem kontynuacji hitowej serii SCEE - Killzone 3. Mieliśmy pierwsze objawienie, potem oficjalne wieści wsparte fotkami - teraz czas na kolejne uderzenie z grubej rury. Kto chce tryb co-op i obsługę PS Move, ręka w górę!
Ostatnie dni bezsprzecznie upływają nam pod znakiem kontynuacji hitowej serii SCEE - Killzone 3. Mieliśmy pierwsze objawienie, potem oficjalne wieści wsparte fotkami - teraz czas na kolejne uderzenie z grubej rury. Kto chce tryb co-op i obsługę PS Move, ręka w górę!
Serwis CVG zdobył ciekawe informacje - podobno pochodzące z kuluarów samego SCEE - że nadchodzący killer od Guerrila Games obsługiwał będzie PlayStation Move, a deweloper pracuje nad kilkoma trybami kooperacji. Podobno dostaniemy nie tylko standardowy co-op dla dwóch graczy - zapewne związany z przechodzeniem kampanii, skoro Rico i Sev to główni ocaleni po sequelu. Mowa jest także o trybie z misjami dla 4 graczy, związanymi z wykonywaniem określonych zadań - może to właśnie tutaj udziela się Naughty Dog, wspierając Holendrów pomysłami rodem z Uncharted 2?
"Źródło" twierdzi także, że sieciowy multiplayer zawierał będzie pojazdy, ale to aspekt, którego nie pokazywano jeszcze "na żywca".
Data premiery tego cudeńka? A jakże - podobno też już wstępnie ustalona: maj 2011 (chociaż SCEE zdementowało owe wieści). Trochę daleko, ale z drugiej strony - może 3D wejdzie nam pod strzechy na tyle, abyśmy mogli w pełni docenić piękno i zalety Killzone 3?
Natomiast jeżeli zastanawiacie się, dlaczego taki tytuł został ujawniony na 3 tygodnie przed E3, zamiast być gwiazdą konferencji prasowej SCEA, odpowiedzi udzielił James Gallagher ze SCEE na swoim blogu. Stwierdził, że SCE ma wiele tytułów do ogłoszenia i musi je odpowiednio, z przerwami dawkować, aby nie stworzyć natłoku informacyjnego. Poza tym wcześniejsze ujawnienie KZ3 zapewni tej produkcji odpowiedni rozgłos medialny, przygotowując tło pod występ na targach w Los Angeles. Trochę to pokrętne jeśli mam być szczery i bardziej obstawiałbym, że wiele namieszało tutaj GamePro swoją przedwczesną rewelacją... ale niech im będzie.
A wracając do tematu - jak Wam się podobają najnowsze rewelacje? Co jeszcze powinno znaleźć się w multiplayerze KZ3, aby znacząco go usprawnić i podkręcić w stosunku do sequela?