Square Enix kusi monstrualnymi bossami
Wg Capcomu kawałek trailera Monster Huntera, który zaprezentowano przed TGS 2011, jest gameplayem, a nie animacją koncepcyjną. W takiej sytuacji Lord of Apocalypse, które miało konkurować z serią MH, jest od razu na przegranej pozycji...
Wg Capcomu kawałek trailera Monster Huntera, który zaprezentowano przed TGS 2011, jest gameplayem, a nie animacją koncepcyjną. W takiej sytuacji Lord of Apocalypse, które miało konkurować z serią MH, jest od razu na przegranej pozycji...
Poprzednia część gry, czyli Lord of Arcana, okazała się słabiutka. W Lord of Apocalypse moze być, mimo wszystkich przeciwieństw, trochę potencjału. SE przekonuje nas do tego tytułu monstrualnymi bossami. Oby prezentowane walki okazały się naprawdę ciekawymi wyzwaniami. Pod względem designu można już teraz powiedzieć, że jest nieźle. Muzyka też daje radę.