Reklama

Overkill’s The Walking Dead powstało w 1,5 roku. Twórcy wiedzieli, że nie stworzą dobrej gry

Gry
1231V
Overkill’s The Walking Dead powstało w 1,5 roku. Twórcy wiedzieli, że nie stworzą dobrej gry
Wojciech Gruszczyk | 29.01.2019, 12:19

Overkill’s The Walking Dead zadebiutowało z licznymi błędami oraz brakiem zawartości, ale autorzy wiedzieli, że nie mogą zrealizować pierwotnej koncepcji. Zespół otrzymał za mało czasu na przygotowanie gry.

Twórcy Overkill’s The Walking Dead borykają się z ogromnymi problemami. Produkcja nie cieszy się oczekiwanym zainteresowaniem, więc wydawca zdecydował się na szybką promocję, ale nawet w tej sytuacji tytuł nie jest rozchwytywany przez graczy z całego świata.

Dalsza część tekstu pod wideo

Starbreeze ma większe problemy. Policja zebrała komputery autorom Payday 2 i Overkill's The Walking Dead

Gra jest oczywiście przeładowana licznymi błędami, a dodatkowa premierowa zawartość nie zachęcała do wydania pieniędzy, ale autorzy starają się sprostać obu niedogodnościom – deweloperzy opracowują kolejne łatki usuwające błędy i jednocześnie tworzą kolejne dodatki.

Overkill Software wiedziało, że nie ma szans na zrealizowanie pierwotnej koncepcji, ponieważ na początku tytuł był rozwijany na świeżo kupionym Valhalla Engine. Programiści dopiero po pewnym czasie zrozumieli, że jest to „kawał gówna” i wykonanie dużego tytułu AAA na tym silniku jest niewykonalne.

Starbreeze zezwolił na zmianę narzędzi i następnie wydawca był przekonany, że programiści w zaledwie rok przygotują produkcję AAA bez błędów oraz z odpowiedzią zawartością. To oczywiście było niemożliwe do zrealizowania i twórcy od początku wiedzieli, że niezbędne będzie opóźnienie.

Kilku deweloperów postanowiło odsłonić karty i w rozmowie z dziennikarzem Eurogamera tłumaczą, że Overkill’s The Walking Dead znajduje się w fazie beta, bo w ostateczności produkcja powstała w zaledwie półtorej roku – zespół otrzymał dodatkowe pół roku na sfinalizowanie prac.

Jeden z twórców podkreśla, że ekipa od początku wiedziała o problemach i chociaż poświęcili wszystko, bez względu na to jak wiele godzin pracowali, to w ostateczności Overkill’s The Walking Dead okazało się ogromną klapą.

Źródło: https://www.eurogamer.net/articles/2019-01-28-the-fall-of-swedish-game-wonder-starbreeze

Komentarze (22)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper