Astral Chain. PlatinumGames prostuje błędnie przetłumaczony wywiad

Już 30 sierpnia dojdzie do premiery Astral Chain. Produkcja zmierza ekskluzywnie na Nintendo Switcha a za tytuł odpowiada PlatinumGames.
Wczoraj w Sieci zahuczało od informacji, że Astral Chain projektowane jest jako pierwsza odsłona trylogii - że gra ma się doczekać na pewno kolejnych dwóch części. Takie stwierdzenie miało paść w trakcie wywiadu z Takahisą Taurą, reżyserem gry.




Okazuje się, że reżyser z PlatinumGames wcale nie ma takich zamiarów. Holenderski oddział IGN źle przetłumaczył rozmowę z Takahisą Taurą, stąd całe zamieszenie. Deweloper w oryginalnej, japońskiej wersji wywiadu, powiedział jedynie, że ma tyle pomysłów, że można by stworzyć z nich kolejne produkcje.
Takahisa Taura napisał już o sprawie na swoim Twitterze, podkreślając, że Astral Chain nie było projektowane jako pierwsza część trylogii. Sprostowanie i przeprosiny pojawiły się już w japońskim oddziale IGN.
Poniżej znajdziecie najświeższy gameplay z Astral Chain. To kolejny znakomicie zapowiadający się exclusive dla Nintendo Switch.
Warto przy okazji poczytać: