My Friend Pedro ze świetnym wynikiem sprzedażowym. Ćwierć miliona kopii w pierwszym tygodniu
Devolver Digital ogłosiło, że wydane przez nich My Friend Pedro osiągnęło świetny wynik w pierwszym tygodniu po premierze.
My Friend Pedro stworzone przez DeadToast Entertainment zadebiutowało pod koniec czerwca i już może pochwalić się swoistym "kamieniem milowym". Ciężko czuć zaskoczenie, albowiem gra została świetnie oceniona przez recenzentów.
My Friend Pedro to zwariowany "Max Payne w 2D". Komiczna reklama i gameplay
Rzeczony wynik to aż 250 tysięcy sprzedanych kopii w ciągu zaledwie siedmiu dni od premiery. Wydawcy nie kryją zadowolenia i ciężko się im dziwić, choć gra bez dwóch zdań zasługiwała na taki sukces. Jeśli sugerować się ocenami, to zarówno wersja na PC, jak i na Nintendo Switch, osiągnęły na MetaCriticu ponad 80%.
Przy okazji podzielenia się osiągnięciem z fanami, na YouTube dodano specjalny, kilkunastominutowy film traktujący o tworzeniu My Friend Pedro i tym, jak cały proces przebiegał. Całość została zrealizowana w formie luźnego wywiadu, więc wypada niezwykle przystępnie.
My Friend Pedro zadebiutowało na Nintendo Switch oraz PC 20 czerwca bieżącego roku.
My Friend Pedro from @deadtoast_com has sold 250,000 units in its first week and we’re celebrating with a charming Behind the Schemes video!https://t.co/wBCrV8ayMu pic.twitter.com/aT5ryTo4Lv
— Devolver Digital (@devolverdigital) June 27, 2019