Sniper: Ghost Warrior Contracts z kolejnymi szczegółami. Developer zapewnia, że poradził sobie z CryEngine
CI Games szykuje się do premiery kolejnej odsłony serii Sniper Ghost Warrior, która powraca do bardziej klasycznej struktury gry, z podziałem na misje bez modnych od lat "sandboksowych" naleciałości.
Jak sama nazwa wskazuje, nowa odsłona skupi się na wykonywaniu kontraktów, podczas których spotkamy różne przeciwności z którymi będziemy musieli się uporać. Twórcy zapewniają, że skupili się ściśle na snajperskim klimacie gry, nie dodając tym razem dodatkowych, niepotrzebnych treści, które tylko psuły naszą immersję. Podczas wywiadu udzielonego portalowi wccftech, jeden z developerów zespołu pracującego nad Sniper: Ghost Warrior Contracts opowiedział nieco więcej na temat nadchodzącego tytułu.
Sniper: Ghost Warrior Contracts skupi się na esencji w byciu snajperem. Twórcy słuchają swoich fanów
Wedle zapowiedzi, w grze pojawi się mniej więcej 25 kontraktów do wypełnienia, gdzie część z nich zabierze nam około godzinę, a inne będą krótkimi przerywnikami. W trakcie ich realizacji, będziemy mogli wykonać dodatkowe cele, a i same główne będziemy mogli wykonać na wiele sposobów, więc nowego Snipera warto ukończyć ponoć więcej niż raz. Jak usłyszeliśmy, firma poradziła sobie dużo lepiej z optymalizacją niełatwego silnika CryEngine, dzięki czemu czas wczytywania kolejnych map jest krótki, a gra wygląda naprawdę ładnie. Do naszej dyspozycji dostaniemy przeróżny arsenał oraz odpowiednią amunicję, od wyboru której zależy powodzenie misji.
Jak sądzicie, czy tym razem Sniper: Ghost Warrior spełni oczekiwania, czy ponownie skończy się na mniejszym, lub większym rozczarowaniu?
Warto przeczytać: