Sean Murray wypowiedział się na temat Bethesdy oraz EA
No Man's Sky zaraz po premierze wywołało lawinę negatywnych komentarzy pod swoim adresem i kontrowersji związanych z zakłamanym marketingiem gry. Dziś, lata po premierze, jej twórca wypowiada się na temat innych gier.
Od premiery No Man's Sky miną wkrótce 3 lata, a gra zupełnie nie przypomina tego, czym była tuż po wydaniu. Twórcy wzięli sobie do serca krytykę i zawód wśród graczy i krok po kroku zaczęli naprawiać swoją produkcję. Dziś, oceny tytułu choćby na platformie Steam są znacznie wyższe, a wiele z obietnic developera zostało finalnie spełnionych. Z racji tego, Sean Murray z Hello Games wypowiedział się na temat Fallout 76 oraz Anthem. Dwóch gier, które również zawiodły opinie publiczną i wymagają wiele pracy i łatania.
No Man’s Sky powinno wkrótce otrzymać nową zawartość
Podczas panelu na konferencji developerów w Brighton, Murray udzielił krótkiej wypowiedzi na temat sytuacji jaka panowała w okresie premiery tytułu, który bardzo przerósł możliwości małego studia. Jak jednak pokazała historia, niektórzy potrafią uczyć się na własnych błędach.
Przeszliśmy przez etap 2 lat bez udzielania jakichkolwiek wywiadów do mediów i 3 miesięcy bez kontaktu ze społecznością naszej gry. Nie było łatwo, wielokrotnie siadałem i zabierałem się za pisanie idealnego posta na bloga, wyjaśniającego przebieg powstawania gry i planów, co chcemy naprawić. Ale wiedziałem, że przez punkt w którym jesteśmy, nie będzie to jakkolwiek wiarygodne.
Po krótkich wyjaśnieniach związanych z No Man's Sky, twórca wypowiedział się na temat innych gier.
Od tego czasu, na rynku pojawiły się inne gry, które wywoływały zbliżone emocje. Widzę, jak Bethesda i EA próbują rozmawiać ze społecznością graczy, nieważne czy uważam, że jest to dobre, czy złe. Tylko to po prostu nie działa, widać to zwłaszcza na przykładzie dużych wydawców, którzy próbują się tłumaczyć, a tak naprawdę tylko coraz bardziej wikłają.
Cóż, dużo można mówić o Seanie Murrayu, ale faktem jest, ze jego zdecydowanie wykorzystała czas od premiery i studio odzyskało nieco zaufania w oczach graczy.
Warto również przeczytać: