The Elder Scrolls II: Daggerfall na silniku Unity z nową wersją. Coraz bliżej zakończenia prac

Gry
2698V
The Elder Scrolls II: Daggerfall na silniku Unity z nową wersją. Coraz bliżej zakończenia prac
Tytus Stobiński | 02.08.2019, 13:11

The Elder Scrolls II: Daggerfall to gra gigant, która od kilku lat jest powoli przenoszona na silnik Unity. Dostaliśmy nową wersję projektu, a całość coraz mniej różni się od oryginału

Po wielu latach w produkcji, przenosiny największej z dotychczas wydanych gier z serii The Elder Scrolls na silnik Unity, powoli dobiegają końca. Gavin Clayton, stojący za przedsięwzięciem udostępnił graczom wersję 0.10 i wraz z nią dodał kolejne, istotne aspekty mechaniki. Projekt przenoszenia gry rozpoczął się blisko 4 lata temu i z miejsca zyskał na popularności.

Dalsza część tekstu pod wideo

Tytuł wciąż wymaga jeszcze nieco pracy od developera, ponieważ w grze brakuje takich elementów jak np. oryginalny interfejs. Niemniej jednak, produkcję jesteśmy w stanie ukończyć, co w przypadku oryginalnej wersji było problematyczne z powodu ogromnej ilości błędów. Te przy premierze gry w 1996 nie zostały poprawnie wyeliminowane co spowodowało ochrzczenie The Elder Scrolls II: Daggerfall złośliwym, aczkolwiek pasującym mianem "Bugerfalla". Odświeżona wersja wymaga od nas podstawowej wersji drugiego rozdziału "Starszych Zwojów". Tą jednak bez problemu znajdziecie na platformie GoG oraz oficjalnej stronie Bethesdy.

Więcej na temat Bethesdy:

 

Źródło: własne

Komentarze (14)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper