Half-Life 2 umożliwi mruganie postaciom niezależnym, Valve naprawiło błąd
Valve wydało aktualizację do 15 letniego hitu, jakim było Half-Life 2. Patch eliminuje błąd, przez który postacie niezależne nie mogły mrugać.
Wyobrażacie sobie życie bez zamknięcia powiek? Postacie niezależne z gry Half-Life 2 musiały przejść przez ten koszmar. Problem powstał przez aktualizację zatytułowaną Steampipe, która w 2014 przeniosła wszystkie gry oparte na silniku Source do nowego modelu dystrybucji, a były to: Half-Life, Half-Life 2, Half-Life: Source.
W międzyczasie owym problemem zajęli się moderzy, którzy za wszelką cenę próbowali pomóc biednym NPCom - dopiero teraz, po 5 latach, Valve wydało oficjalną łatkę eliminującą ten błąd. W najnowszej wersji Half Life 2 poprawiono również kwestie dźwiękowe, wydawane przez postacie niezależne.
Half-Life 2 jest pierwszoosobową strzelaniną wyprodukowaną przez studio Valve Corporation i wydaną przez firmę Sierra Entertainment w listopadzie 2004 roku na PC, a rok później na konsolę Xbox. Wersja na platformę Microsoftu jest konwersją z komputerów, który na rynku pojawił się dokładnie rok wcześniej. Tytuł ten pojawił się jeszcze na PlayStation 3 i Xboksie 360 w 2007 roku, wchodząc w skład The Orange Box.
Warto przeczytać:
- Scenarzysta Half-Life 2 i Portala wrócił do Valve. Gracze wierzą w dobre informacje
- Half Life 2 z modyfikacją, która odświeża strzelanie i dodaje nową broń