Vampire: The Masquerade Bloodlines 2 opóźnione, ponieważ to "ogromna gra z dużą zawartością"
Jak już wiemy od ponad tygodnia, Vampire: The Masquerade Bloodlines 2 uciekło z gorącego okresu, jakim będzie pierwsza połowa następnego roku kalendarzowego.
Studio Hardsuit Labs, 16 października za pomocą mediów społecznościowych, przełożyli premierę swojej produkcji, Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2. Pierwotnie, produkcja miała ukazać się w pierwszej połowie 2020 roku, lecz jak się dowiadujemy, dla ekipy z Seattle ważniejsza jest jakość niż wydanie gry w zakładanym terminie.
Według wydawcy Paradox Interactive, studio Hardsuit Labs nie może popełnić błędów z pierwszej części, które powstały w wyniku popędzania.
Serwis Gamewatcher postanowił przeprowadzić wywiad z jednym z deweloperów, który to został zapytany o przyczyny przesunięcia premiery oraz o odbiór najnowszej produkcji o wampirach przez ludzi, którzy mieli możliwość zagrania w wersję demonstracyjną. Rozmowy zostały przeprowadzone z Florianem Schwarzerem, starszym menedżerem produkcji.
"Chociaż mamy rzeczy, w których bardzo przydatne było uzyskanie opinii ludzi, głównym powodem, dla którego zdecydowaliśmy, że musimy poświęcić nieco więcej czasu na grę, jest to, że jest to duża gra z dużą ilością treści, i nie chcemy skończyć w miejscu, w którym rzeczy, które tworzymy, nie mają czasu i miłości, lub że nie moglibyśmy zrobić tego całkowicie tak, jak chcieliśmy ”.
Miejmy nadzieję, że najnowsza część Vampire: The Masquerade będzie produkcją dopracowaną i potrafiącą wciągnąć na wiele godzin przed ekrany. Gra ma zadebiutować w 2020 roku na PC, PS4 oraz Xboksa One.
Warto zajrzeć na: