The Mandalorian w reklamie TV. Disney nie żałuje pieniędzy na promocję
Disney bardzo intensywnie inwestuję w swoją platformę VOD. Firma ponownie próbuje przyciągnąć nas do Disney+ - tym razem telewizyjną reklamą.
Disney+ wystartuje już 12 listopada w USA, Kanadzie i Holandii. Amerykański gigant nie szczędzi nakładów na marketing, by nam o tym przypominać. Tym razem firma robi to w postaci spotu telewizyjnego, poświęconego oczywiście najważniejszej premierze w Disney+, czyli The Mandalorian.
Wiadomo, że dokładnie w dniu premiery Disney+ (12 listopada) obejrzeć będzie można pierwszy odcinek „The Mandalorian”, w którym główną rolę gra Pedro Pascal. W serialu występują również: Carl Weathers (jako Greef), Giancarlo Esposito (Moff Gideon) i Gina Carano (Cara Dune).
Spodziewać się możemy wielkiej i bardzo efektownej space opery. Na każdy odcinek wg Disneya przeznaczono ok. 15 mln dolarów budżetu. W pierwszym sezonie "The Mandalorian" obejrzymy 8 epizodów. Ostatni odcinek udostępniony zostanie 27 grudnia.
Cały czas nie wiadomo, kiedy Disney+ zostanie udostępnione w Polsce.
Warto sprawdzić: