The Mandalorian w świetnych telewizyjnych reklamach. Rozpoczęto pracę nad 2 sezonem
Disney+ wystartuje już 12 listopada w USA, Kanadzie i Holandii. Amerykański gigant nie szczędzi nakładów na marketing, by nam o tym przypominać i robi to oczywiście przy okazji reklamowania "The Mandalorian".
W amerykańskiej telewizji od kilku tygodni regularnie wyświetlane są reklamy "The Mandalorian", czyli klejnotu Disneya, którym firma chce zachęcić widzów do wykupienia subskrypcji w platformie VOD Disney+. Serwis wystartuje już 12 listopada. W tym dniu obejrzeć też będzie można również pierwszy odcinek „The Mandalorian”, w którym główną rolę gra Pedro Pascal.
Spodziewać się możemy bardzo efektownej space opery. Na każdy odcinek wg Disneya przeznaczono ok. 15 mln dolarów budżetu. W pierwszym sezonie "The Mandalorian" obejrzymy 8 epizodów. Ostatni odcinek udostępniony zostanie 27 grudnia. Wiadomo już, że rozpoczęły się prace nad 2 sezonem The Mandalorian, co potwierdził Disney.
Co z Disney+ w Polsce? Niestety firma cały czas milczy na ten temat. Wykonywane są już teraz pewne przymiarki do startu w naszym kraju - pojawiły się już zajawki seriali ekskluzywnych dla Disney+ z polskimi napisami.
https://twitter.com/Stephen_Stanton/status/1192196672891191301