Baldur's Gate 3. Dyrektor generalny uważa, że podjęto wiele ryzykownych działań związanych z grą
Serwis Game Informer przeprowadził wywiad z dyrektorem generalnym ekipy Larian Studios, Swenem Vincke, który opowiedział o podejmowanym ryzyku podczas tworzenia Baldur's Gate 3.
Najnowsza odsłona kultowej serii Baldur's Gate jest w fazie rozwoju - seria wraca do żywych, jak pamiętamy, poprzednia część, Baldur's Gate II: Cienie Amn, została wypuszczona na rynek niecałe 20 lat temu. Jedną z najlepszych wieści dotyczących nadchodzącej odsłony jest fakt, że nad produkcją czuwa zespół Larian Studios, znany przede wszystkim z wyśmienitego Divinity: Original Sin 2, które zostało docenione na całym świecie.
Serwis Game Informer przeprowadził wywiad z dyrektorem generalnym studia Larian Studios, Swenem Vincke, który krótko opowiedział o podejmowanych kreatywnych działaniach programistów związanych z projektem Baldur's Gate III:
Nie możesz stworzyć gry bez kreatywnego ryzyka. Możesz, ale wtedy tworzysz tę samą grę. Podjęliśmy dużo kreatywnego ryzyka, myślę, że więcej, niż ludzie się spodziewają, biorąc pod uwagę ilość pieniędzy, które na to przeznaczamy.
Jak sami widzimy, zespół Larian Studios ma zamiar zaskoczyć nas w 2020 roku. Według nich, Baldur's Gate 3 ma się wyróżniać na tle innych izometrycznych gier RPG. Na konkretne informacje dotyczące produkcji będzie trzeba jeszcze trochę poczekać - premiera została zapowiedziana na następny rok, a tytuł trafi na komputery osobiste oraz platformę Google Stadia.
Warto przeczytać:
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Baldur's Gate III.