Fortnite z nową mapą i trybem bez walki. Pacyfistyczna zabawa w Party Royale

Gry
1212V
Fortnite z nową mapą i trybem bez walki. Pacyfistyczna zabawa w Party Royale
Bartosz Dawidowski | 01.05.2020, 07:43

Fortnite doczekał się całkowicie nowej mapy. To przestrzeń skupiona wyłącznie na pacyfistycznej zabawie!

W Fortnite pojawił się tryb, w którym zostawiamy broń w magazynie i bawimy się wyłącznie w pacyfistyczny sposób - bez walki z innymi zawodnikami. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Chodzi o tryb Party Royale, który został właśnie wprowadzony do Fortnite. Tryb rozgrywa się w zupełnie nowej, niewielkie mapie, która przypomina park tematyczny. Na mapie nie tylko nie możemy walczyć, ale też budować własnych konstrukcji. Za to deweloperzy pomyśleli o masie innych atrakcji - m.in. o wyścigach, o wspólnym szybowaniu, jeździe przeróżnymi pojazdami itd.

Przegląd atrakcji z Party Royale w Fortnite możecie sprawdzić na poniższym filmiku.

To nie koniec nowości w Fortnite. Gra dorobiła się aktualizacji 12.50, w której poprawiono kilka błędów i m.in. zaktualizowano galerię.

Nowości w aktualizacji 12.50 do Fortnite:

Zaktualizowane galerie
Dodano więcej rekwizytów do galerii „Siorbane Szuwary”, „Pueblo” i „Przyroda, krzewy”.

Rozgrywka

Poprawki błędów

  • Gracze nie mają już dostępu do ustawień „Moja wyspa”, gdy znajdują się w grze.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający graczom włączanie lub wyłączanie trybu przenikania przy użyciu kontrolera.
  • Naprawiono błąd umożliwiający odradzanie się graczy w trybach gry z jedną likwidacją na rundę.

Narzędzia kreatywne i Smartfon

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd sprawiający, że ustawienia Smartfona były ignorowane podczas umieszczania gotowców lub obiektów galerii z paska szybkiego dostępu.
  • Naprawiono błąd, przez który po pierwszym umieszczeniu obiektu danego typu z paska szybkiego dostępu jego koszt wyświetlany w podglądzie był nieprawidłowy.
  • Naprawiono błąd, przez który gracze nie mogli uzyskać dostępu do Smartfona po umieszczeniu panelu generatora przedmiotów poza obszarem wyspy.
  • Naprawiono błąd, przez który opcje „Otwórz” i „Dodaj do paska szybkiego dostępu” były przypisane do tego samego przycisku podczas budowania przy użyciu kontrolera w przeglądarce elementów.
  • Naprawiono błąd, przez który użycie klawisza przypisanego do budowania pułapek przy wyciągniętym Smartfonie powodowało pojawienie się wcześniej wybranej budowli gracza.
  • Naprawiono błąd powodujący utratę ostrości paska wyszukiwania po wpisaniu, a następnie skasowaniu wyrazu.
  • Naprawiono błąd, przez który tło niektórych obiektów w ekwipunku było zbyt jasne.
  • Naprawiono błąd, przez który skopiowany obiekt blokował się na miejscu po upadku gracza z wysokości.

Gotowce i galerie

  • Dodano lilię do galerii „Siorbane Szuwary, rekwizyty”
  • Dodano krzew i lilię do galerii „Przyroda, krzewy”
  • Dodano 2 różne naroża dachu drewnianego do galerii „Pueblo”

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd, przez który kolory pól w galerii „Podłogi śnieżno-błotne” nie pasowały do siebie.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że po zniszczeniu palmy podczas umieszczania basenu hotelowego Oazy Odpoczynku pojawiał się kokos, którego nie można było zaznaczyć.
  • Naprawiono błąd, przez który poziom zdrowia niektórych obiektów z galerii „Farma Furii, rekwizyty” był zbyt duży.
  • Naprawiono błąd, przez który po zniszczeniu ognistej otchłani pojawiał się efekt zniszczenia obiektu z drewna.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że niektóre obiekty z galerii „Jadłodajnia, rekwizyty” i „Farma Furii, rekwizyty” nie były widoczne w całości w miejscu przewidzianym na ich podgląd.
  • Naprawiono błąd, przez który część ściany z galerii gotowców „Farma Furii, dom” była obracana w złą stronę.

Urządzenia

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd, przez który przedmiot generowane przez różne urządzenia nie aktywowały swoich nadajników, jeśli zostały połączone z innym przedmiotem, który nie został wygenerowany przez urządzenie generujące.
  • Naprawiono błąd, przez który Wybieracz klas blokował pole widzenia Aktywatora percepcyjnego.
  • Naprawiono błąd, przez który kolory Strefy punktowanej nie zmieniały się, gdy gracz zmieniał drużynę.
  • Naprawiono błąd, przez który Głośnik nie był aktywowany przez Sekwencer, jeśli był ustawiony jako niewidoczny w grze.
  • Naprawiono błąd, przez który Podstępne Pola aktywowały się na początku gry, gdy gracz przechodzący do drużyny bezpiecznej stał na nim przed rozpoczęciem gry.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający interakcję z Przyciskami po wyłączeniu opcji ich widoczności podczas gry.
  • Usunięto błąd, przez który Aktywator percepcyjny nie uwzględniał ustawień drużyny.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że niektóre przedmioty znajdujące się w Panelu generatora przedmiotów były wyświetlane w niskiej rozdzielczości, gdy były oglądane z dużej odległości.
  • Naprawiono błąd, przez który ustawienie „Odwróć sterowanie podczas latania” Generatora Burzolotów X-4 nie było uwzględniane podczas gry.
  • Naprawiono błąd, przez który ustawienia „Próg wytrzymałości do przebicia się” oraz „Wytrzymałości przy trafieniu” Generatora Burzolotów X-4 nie działały podczas gry.

Interfejs i opcje społecznościowe

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd, przez który Wzmocnienia nie pojawiały się w Przeglądarce kanałów.
  • Naprawiono błąd, przez który urządzenia Przycisku nie pojawiały się w Przeglądarce kanałów.
  • Naprawiono błąd, przez który Pola zmieniające kolor nie pojawiały się w Przeglądarce kanałów.
  • Usunięto błąd powodujący powielanie interfejsu tablicy wyników w minigrze.
  • Naprawiono błąd, przez który na ekranie początkowym brakowało przycisku wsparcia twórcy i szczegółów.
  • Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie ikon niektórych pojedynczych obiektów z nadmiernie wyeksponowanym efektem podświetlenia.
  • Naprawiono błąd związany z nieprawidłowo działającą ikoną pochodni z galerii „Personalizowane światło”.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Fortnite.

Źródło: własne

Komentarze (6)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper