Gracze Pokemon Sword/Shield kupowali złe DLC. Nintendo wyjątkowo pomoże
Nie od dziś wiadomo, że Nintendo nie realizuje zwrotów za błędnie kupione gry oraz rozszerzenia z Nintendo eShopu. W przypadku nowych rozszerzeń do Pokemon Sword/Shield skala pomyłek jest jednak na tyle duża, że Japończycy reagują. Firma pomoże graczom, którzy popełnili błąd podczas zakupu pakietu dodatków.
Pokemon Sword/Shield zadebiutowało na rynku w ubiegłym roku. Po kilku miesiącach Nintendo rozbudowało zawartość gry poprzez dwa dodatki. Pakiet rozszerzeń jest dostępny w formie Przepustki Sezonowej, jednak podczas zakupów część graczy zapomniało o najważniejszym: wybraniu DLC kompatybilnego z posiadaną wersją produkcji.
W listopadzie Nintendo wraz z The Pokemon Company zaoferowali dwie edycje tytułu w formie Pokemon Sword oraz Pokemon Shield, co zrodziło późniejsze problemy graczy. Wielu sympatyków Pokemonów kupowało DLC do Sword lub Shield, posiadając inną wersję gry.
W przypadku pomyłki ze strony użytkownika, Nintendo zazwyczaj nie oferuje zwrotów. W omawianym przypadku, sytuacja jednak powtarzała się wielokrotnie, a problem przybrał na tyle na sile, że zdecydowano się udzielić pomocy w rozwiązaniu kłopotu. Nie możemy mieć pewności, że japońska korporacja zaoferuje normalny zwrot, jednak prawdopodobnie znajdzie się inne rozwiązanie, które pomoże nieostrożnym graczom aktywować odpowiednie rozszerzenie.
Na temat DLC do Pokemon Sword/Shield wspominaliśmy na portalu wcześniej. The Pokemon Company w ubiegłym tygodniu zapowiedziało serię tytułów z Pokemonami w roli głównej.
When purchasing the Pokémon Sword Expansion Pass or Pokémon Shield Expansion Pass, please ensure you select the one that corresponds with the version of the game you own. If you mistakenly purchased the incorrect pass, please contact customer support. https://t.co/nPmIXrIe59
— Nintendo of America (@NintendoAmerica) June 20, 2020