Call of the Sea bez graficznych kompromisów dzięki mocy Xbox Series X. Smart Delivery potwierdzone
W maju poznaliśmy xboksowego exclusive'a w postaci Call of the Sea. Twórcy opowiadają, na co dokładnie pozwoli im moc nowej, nadciągającej konsoli Microsoftu.
Studio Out of the Blue, które pracuje nad Call of the Sea zapowiada, że stworzenie ich produkcji w jakości 4K i przy animacji na stałym poziomie 60 fps jest możliwe dzięki nowym pokładom mocy obliczeniowej, zapewnianej przez Xbox Series X.
Co ważne - Call of the Sea wykorzystuje również ray tracing na Xbox Series X. Dzięki mocy Xbox Series X ekipa Out of the Blue nie musi podejmować decyzji, czy chce położyć nacisk na rozdzielczości czy na frameracie.
"Moc nowego sprzętu pozwala nam na uniknięcie kompromisów i podejmowania trudnych decyzji czy kładziemy nacisk na wysoki framerate, czy na rozdzielczość. Możemy teraz, dzięki Xbox Series X, połączyć oba te światy, zapewniając przy tym ray tracing, który sprawia, że świat gry staje się bardziej namacalny i żywy" - powiedział Manuel Fernandez, programista pracujący nad Call of the Sea.
Deweloperzy przypomnieli też, że Call of the Sea wykorzysta model Smart Delivery. Oznacza to, że osoby, które kupią grę na Xbox One, otrzymają też bez dodatkowych kosztów edycję na Xbox Series X, kiedy już zakupią nową konsolę Microsoftu.
Więcej na temat Smart Delivery przeczytacie tutaj.