Death Stranding na PC w ponad 100 fps. Gra korzysta z NVIDIA DLSS 2.0 - pierwsze ujęcia wyglądają świetnie
Death Stranding wykorzysta technologię NVIDIA DLSS 2.0, by zapewnić graczom wyjątkową jakość rozgrywki. Zainteresowani będą mogli zwiedzać zniszczoną Amerykę w nawet ponad 100 klatkach na sekundę. Poznajcie szczegóły.
Death Stranding będzie dostępny na PC już od 14 lipca i najnowsze informacje o grze zapowiadają świetną zabawę dla graczy, którzy posiadają karty graficzne firmy NVIDIA. Korporacja zadbała o wsparcie techniki NVIDIA DLSS 2.0 i zainteresowani korzystający z kart graficznych GeForce RTX zagrają w pozycję nawet w ponad 100 klatkach na sekundę w rozdzielczości 1440p lub w płynnym ponad 60+ fps z 4K.
Akio Sakamoto, dyrektor ds. technologii w Kojima Productions, wypowiedział się na temat współpracy z firmą NVIDIA:
„Death Stranding zdobyła już reputację oszałamiającej wizualnie gry, ale technika NVIDIA DLSS 2.0 pomaga uczynić debiut na PC czymś wyjątkowym. Dodatkowa wydajność jaką zapewnia NVIDIA DLSS 2.0 w Death Stranding pozwala graczom odblokować uwolnić ogromny potencjał graficzny platformy PC, poprzez użycie bardziej szczegółowych ustawień grafiki oraz wyższych rozdzielczości, co pozwala na realizację naszych wizji jak ta gra powinna wyglądać”
Sytuacja jest tutaj interesująca z jeszcze jednego powodu, ponieważ NVIDIA potwierdza, że silnik Decima firmy Guerrilla Games otrzymał tym samym oficjalne wsparcie dla NVIDIA DLSS 2.0. Jak wiadomo Horizon Zero Dawn także zmierza na PC, ale akurat w tym wypadku nie otrzymaliśmy potwierdza dotyczącego współpracy.
Sprawdźcie również najnowszy zwiastun Death Stranding, który pokazuje korzyści wersji z komputerów osobistych.