Atomic Heart zapewni długą historię. Twórcy zdradzają szczegóły i skupiają się na fabule
W zeszłym tygodniu świat zachwycał się next-genową rozgrywką z Atomic Heart, więc na pewno wielu naszych czytelników jest zainteresowanych grą. Twórcy postanowili podzielić się nowymi szczegółami z produkcji i jedno jest pewne – Mundfish chce zapewnić pełnoprawną pozycję skupioną na mocnej fabule.
Atomic Heart już od dawna rozgrzewa graczy, ale dopiero najnowszy materiał pokazał, jak produkcja może wyglądać na PlayStation 5, Xboksie Series X oraz na mocnych PC. Twórcy wciąż celują w dostarczenie gry na dwie generacje, jednak chcą wykorzystać potencjał next-genów.
W najnowszym wywiadzie opublikowanym przez redakcję wccftech, zespół odpowiedzialny za Atomic Heart potwierdzają, że pandemia nie miała większego wpływu na ich prace. Deweloperzy już wcześniej rozwijali grę, a wydarzenia na świecie mogły jedynie ułatwić niektóre rzeczy. Zespół musiał jedynie zmienić harmonogram filmowania niektórych scen, a część specjalistycznego sprzętu nie dotarło do Mundfish na czas.
Studio jednocześnie potwierdziło, że w dniu premiery nie możemy liczyć na zawartość PVP. Wcześniej wspominano o „regionach PVP”, ale teraz autorzy skupiają się na dostarczeniu „solidnej kampanii dla jednego gracza z dopracowanymi mechanikami i wciągającą historią”.
Główny wątek z Atomic Heart poznamy po 20 godzin gry, ale gracze będą zmuszeni do ukończenia gry kilkukrotnie, by zrozumieć opowieść. Nie otrzymaliśmy daty premiery, ponieważ autorzy chcą zapewnić pełnoprawny produkt i przedstawią szczegóły debiutu dopiero w momencie, gdy będą blisko zakończenia prac nad pozycją.
W Atomic Heart nie natrafimy na ekrany wczytywania – nawet na PlayStation 4 i Xboksie One. Zespół musi z tego powodu zająć się pewnymi modyfikacjami, ale na każdej platformie gra ma działać dobrze. Mundfish chce zaoferować jednoczesną premierę na konsolach oraz komputerach osobistych, ale przynajmniej aktualnie nie otrzymamy szczegółów wersji na nową generację.