Assassin's Creed Valhalla. Patch 1.1.1 wyeliminował "mikro-lagi" na PC i spadki FPS-ów na PS5

Gry
2730V
Assassin's Creed Valhalla. Patch 1.1.1 wyeliminował "mikro-lagi" na PC i spadki FPS-ów na PS5
Mateusz Wróbel | 16.01.2021, 18:15

Patrząc na najnowsze nagrania prezentujące Assassin's Creed Valhalla w wersji 1.1.1, Ubisoft zajął się stabilnością gry na PC i PS5.

Assassin's Creed Valhalla otrzymał dwa dni temu łatkę 1.1.1, która znacząco poprawiła stabilność produkcji na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 5.

Dalsza część tekstu pod wideo

W przypadku tej pierwszej platformy nareszcie wyeliminowano tzw. mikro-lagi (zatrzymywanie się na ułamek sekundy obrazu przez zbyt duże obciążenie procesora) prześladujące posiadaczy Valhalli w wersji na PC niemalże od pierwszego dnia premiery. Na poniższych dwóch materiałach możecie je z ogromną łatwością zauważyć, a jeśli nie, to zobaczcie, ile sekund szybciej ukończono test wydajnościowy w wersji 1.1.1 w porównaniu z tą premierową - 1.0.2.

Z kolei trzeci poniższy materiał pokazuje frame rate Assassin's Creed Valhalla na PlayStation 5. Wcześniejsza wersja produkcji miała problem z utrzymanie stałych 30 klatek na sekundę w trybie graficznym, lecz teraz ten problem wyeliminowano. Można jednak odnieść wrażenie, że tytuł na next-genie Sony prezentuje się teraz ciut gorzej, więc możliwe, że Ubisoft obniżył jakieś ustawienia graficzne, aby zaoferować murowane 30 FPS-ów na PS5.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Assassin's Creed Valhalla.

Źródło: YouTube.com

Komentarze (115)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper