Twisted Metal potwierdzony przez kolejne źródła. Sony chce jednocześnie zaoferować grę i serial
Kolejni dziennikarze potwierdzają powrót serii Twisted Metal. Sony ma pracować nad dużą produkcją, która zadebiutuje na rynku wraz z serialem telewizyjnym. Szczegóły przedstawili Jeff Grubb oraz Andy Robinson.
O powrocie marki Twisted Metal pisaliśmy w zeszłym miesiącu – wtedy to Tom Henderson zamieścił enigmatyczną wiadomość, na którą odpowiedział twórca serii. David Jaffe wspomniał, że będzie „bardzo, bardzo zraniony”, jeśli Sony faktycznie pracuje nad pozycją.
Teraz szczegóły potwierdził Jeff Grubb, ale również redakcja VGC otrzymała te same szczegóły od swoich źródeł – faktycznie Twisted Metal powraca i będzie to duża produkcja związana z nadejściem wcześniej zapowiedzianego serialu:
„Myślę, że Twisted Metal jest w przygotowaniu, ale premiera to może być odległa przyszłość, więc sądzę, że [twórcy] są na wczesnym etapie. To wskazuje na większą zmianę strategii Sony - właściwie to nawet nie jest zmiana, to 'poszerzenie' ich strategii” – powiedział Jeff Grubb
Dziennikarz VentureBeat wspominał o „poszerzaniu strategii”, czyli rozwijaniu produkcji i jednoczesne oferowanie widzom projektów w nowych mediach – filmów lub seriali.
„Jeśli mają Twisted Metal gotowe do pokazania [na czwartkowym Showcase], mogą to zrobić. Ale tak czy siak, wygląda na to, że prace trwają, to nadchodzi i najwidoczniej David Jaffe nie jest zaangażowany” – dodał Jeff Grubb
Podczas programu Giant Bomb Jeff Grubb wspomniał szerzej na temat projektu Sony – firma chce oferować nowe gry i seriale lub filmy w podobnym czasie, by zainteresować swoimi IP szeroką publikę:
„Wygląda na to, że [Sony] potencjalnie daje zielone światło na stworzenie gier, by te zbiegły się z ich próbami wydania filmów i seriali telewizyjnych opartych na tych IP.”
„Wydaje się, że będą próbowali połączyć te rzeczy z grami w tym samym czasie, a myślenie jest jedno, spojrzeli na [Marvel Cinematic Universe] i chcą mieć sukces podobny do MCU, i sądzę, że jest pomysł wewnątrz Sony: „hej, robimy filmy, dlaczego tego nie wykorzystujemy?”.”
„Istnieje prestiż związany z Hollywood i prestiżową telewizją, którego, jak sądzę, Sony trochę pożąda, ale także jest to dobry biznes. Warto spojrzeć na to, co stało się z Wiedźminem i Netflixem – Wiedźmin 3 miał swój drugi najlepszy rok [pod względem wyników] w zeszłym roku, gdy zadebiutował serial”.