Worms Revolution: klasy i wygląd robali
Najważniejszą innowacją w Worms Revolution będzie z pewnością implementacja systemu klas wśród robali. Team17 przygotowało nowy dziennik dewelopera, który wyłuszcza różnice między kolejnymi profesjami walecznych dżdżownic.
Najważniejszą innowacją w Worms Revolution będzie z pewnością implementacja systemu klas wśród robali. Team17 przygotowało nowy dziennik dewelopera, który wyłuszcza różnice między kolejnymi profesjami walecznych dżdżownic.
Prezentację zaczynamy od Soldiera. Koleś jest typowym Wormem, nie ma większych słabości ani zalet. Drugi w kolejce jest bardzo zwinny, ale słaby Scout. Ten robal wciśnie się w miejsca niedostępne dla innych zawodników itd. Kolejnym zawodnikiem jest Scientist, który dysponuje najciekawszymi gadżetami wspierającymi całą drużynę (więcej punktów zdrowia dla wszystkich). Jego wadą jest natomiast słabszy arsenał ofensywny. Ostatni w kolejce jest spaślak zwany „Heavy”. To typowy czołg, który ma więcej energii i potrafi przyłożyć znacznie mocniej swoim wrogom, ale posiada niską mobilność.
W drugiej połowie filmiku poznajemy możliwości personalizacji wyglądu robali. Czekać tu będą na nas brody, wąsy, okulary kapelusze, specjalne wdzianka i inne atrakcje.