Wywiad z twórcami Halo 4 (świeży gameplay)
Podczas Comic-Conu redakcji GameTrailers udało się przeprowadzić krótki wywiad z Joshem Holmsem , odpowiedzialnym za tworzenie Halo 4. Rozmowa wylądowała już w Sieci i została okraszona świeżym gameplayem.
Podczas Comic-Conu redakcji GameTrailers udało się przeprowadzić krótki wywiad z Joshem Holmsem , odpowiedzialnym za tworzenie Halo 4. Rozmowa wylądowała już w Sieci i została okraszona świeżym gameplayem.
343 Studios przekonuje nas, że chciało odtworzyć magię i klimat z poprzednich odsłon Halo, ale jednocześnie wprowadzić własne, indywidualne cechy do swojej pierwszej strzelaniny. Holms twierdzi, że presja wywierana przez fanów jest ogromna i stanowiło to wielką motywację przy tworzeniu jak najlepszego gameplayu w czwartym Halo.
Z rozmowy dowiadujemy się m.in. o nowej klasie przeciwników i o nowym świecie, który będzie zwiedzał Master Chief. Wszystko zostanie okraszone świeżym arsenałem i pojazdami. Te innowacje zostaną oczywiście wykorzystane również w trybie multiplayer przy okazji online'owej kampanii Spartan Ops (która będzie serwowana nam w odcinkach, z 5 misjami co tydzień). Warto zaznaczyć, że ten segment zabawy rozgrywa się w 6 miesięcy po zakończeniu akcji z głównej kampanii Halo 4.