Prowadzenie sklepu z grami wg High Score
Przed tygodniem biznesowy magazyn High Score przyglądał się zjawisku grania w chmurze. Tym razem redakcja polskiego magazynu bierze pod lupę sprzedaż dwóch części Wiedźmina. Znalazło się też miejsce na materiał poświęcony prowadzeniu sklepu z grami.
Przed tygodniem biznesowy magazyn High Score przyglądał się zjawisku grania w chmurze. Tym razem redakcja polskiego magazynu bierze pod lupę sprzedaż dwóch części Wiedźmina. Znalazło się też miejsce na materiał poświęcony prowadzeniu sklepu z grami.
Oprócz tych atrakcji High Score zajmuje się tematem nowej stacjonarnej platformy o nazwie Ouya oraz kompilacji Angry Birds przeznaczonej na X360 i PS3 i 3DS (co ciekawe - zestaw będzie sprzedawany w wersji pudełkowej). W przeglądzie nowości wydawniczych czeka na Was szybki rzut okiem na Inversion