Nowe materiały z Two Worlds II

Gry
1479V
Nowe materiały z Two Worlds II
Bartosz Dawidowski | 11.07.2010, 17:41

Two Worlds 2 jest cały czas dużym zaskoczeniem dla branży gier wideo. Kiedy opowiadałem na gorąco, jakie wrażenie wywarł na mnie ten tytuł po konferencji CD Projektu, Ściera myślał, że robię sobie z niego jaja: "A to pierwsza cześć nie była crapem?"

Two Worlds 2 jest cały czas dużym zaskoczeniem dla branży gier wideo. Kiedy opowiadałem na gorąco, jakie wrażenie wywarł na mnie ten tytuł po konferencji CD Projektu, Ściera myślał, że robię sobie z niego jaja: "A to pierwsza cześć nie była crapem?" xxxxx


Pierwsza część Two Worlds rzeczywiście nie była udaną produkcją (choć do miana "crapa" też jej trochę brakowało). Teraz Reality Pump ma realną szansę, by się zrehabilitować. Po więcej szczegółów odsyłam Was do moich wrażeń z konferencji CD Projektu, ale przede wszystkim do archiwalnego, 153 numeru PSX Extreme, w którym znajduje się bardzo obszerna relacja Kaliego, który złożył wizytę w polskim studiu, które tworzy sequel Two Worlds.

Zauważyłem, że niektórzy z Was wyśmiewają design postaci w Two Worlds 2 (zmutowany prosiak z okładki PE). Co tu dużo mówić - z tym rzeczywiście nie jest najlepiej. Polacy postawili na genialnie wykonane otoczenie (tekstury, doskonały light-sourcing, świetna roślinność), natomiast nie mają takiego samego talentu do modeli postaci. Ale nie zapominajmy, że choćby Oblivion, ze swoimi facjatami chomików, był wspaniałym doświadczeniem RPG. Bo przecież nie mordki NPC-ów czynią dobrą grę.

Zachęcam do obejrzenia galerii najnowszych screenów (błotne zombiaki przypominają ghule z F3) i drugiego trailera Two Worlds 2!
 

Dalsza część tekstu pod wideo

 

 

Źródło: własne

Komentarze (17)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper