Wywiad z autorami Oddworld
Można było przewidzieć, że wiadomość na temat reaktywacji cyklu Oddworld zwróci oczy growego świata na niezbyt znanego przecież dewelopera Just Add Water. Serwis thesixthaxis.com dotarł bezpośrednio do szefa zespołu - Stewarta Gilraya.
Można było przewidzieć, że wiadomość na temat reaktywacji cyklu Oddworld zwróci oczy growego świata na niezbyt znanego przecież dewelopera Just Add Water. Serwis thesixthaxis.com dotarł bezpośrednio do szefa zespołu - Stewarta Gilraya.
Wywiad jaki udało im się przeprowadzić nie jest może szczególnie długi, nie zdradza przy tym wiele, niemniej w tym momencie każdy strzęp informacji na temat nowej odsłony Oddworld chłonę jak gąbka wodę.
TheSixthAxis: Od jak dawna współpracujecie z Oddworld Inhabitants?
Stewart Gilray: Zaczęliśmy rozmowy w czerwcu 2009.
TSA: Z ilu gier składa się projekt?
SG: Obawiam się, że na ten moment nie mogę powiedzieć.
TSA: A możesz zdradzić w jakim formacie ukażą się gry?
SG: Jeszcze nie. Wkrótce, ale jeszcze nie teraz.
TSA: Czy będą to całkiem nowe produkcje czy porty już istniejących?
SG: Niezwykle ciężko jest mi odpowiedzieć na to pytanie, więc nie zrobię tego.
TSA: Jaka jest twoja ulubiona gra z serii?
SG: Pierwsze dwie przygody z Abem w roli głównej są moimi ulubionymi grami w ogóle, nie tylko w skali serii.
TSA: Co pchnęło was do wzięcia się za serię?
SG: Szansa jaka przydarzyła nam się w zeszłym roku.
Zasadniczo nie wynika z tego nic konkretnego oprócz jednej rzeczy. Stewart zawahał się przy pytaniu o port starszych odsłon, czyżby więc Just Add Water szykowało nam konwersje wszystkich dotychczasowych odsłon cyklu? A może ich remake'i? Coś na wzór Classics HD z PlayStation 3? Obstawiamy.