Yaiba: Ninja Gaiden Z na Unreal Engine 3

Epic Games zawiązało porozumienie z Tecmo Koei w sprawie użycia Unreal Engine 3 w Yaiba: Ninja Gaiden Z. Slasher nad którym pracuje m.in. sam Keiji Inafune napędzany będzie pupularnym i potężnym silnikiem graficznym.
Epic Games zawiązało porozumienie z Tecmo Koei w sprawie użycia Unreal Engine 3 w Yaiba: Ninja Gaiden Z. Slasher nad którym pracuje m.in. sam Keiji Inafune napędzany będzie pupularnym i potężnym silnikiem graficznym.





Inafune nie kryje swojego zadowolenia z tego faktu:
"Nie moglibyśmy być bardziej szczęśliwi z tego, że tworzymy Yaiba: Ninja Gaiden Z na Unreal Engine 3. W przeszłości byłem częścią kilku projektów budowanych w oparciu o UE3, więc jestem świadomy jego zalet i elastyczności. Unreal pozwala nam skupić się na sprawieniu, by gra była grywalna i atrakcyjna wizualnie w jak najkrótszym czasie."
Fajnie, ale na GDC 2013 pojawiło się też mniej optymistyczne info. Ninja Gaiden Z śmigało będzie w 30 klatkach animacji na sekundę, co w przypadku slashera robi różnicę. Twórcy tłumaczą jednak, że nie jest to kolejna odsłona serii Ninja Gaiden, a nowa marka z zupełnie odrębnym stylem rozgrywki, który nie wymaga 60 fps-ów.
Wciąż brak platform docelowych i choćby przybliżonej daty premiery.