Walka z bossem w nowym trailerze Vanquish
Wiemy już, że Shinji Mikami stawia w Vanquish na bardzo żywiołową akcję, rodem z filmów anime, i piękną grafikę. Pora, byśmy zobaczyli kilka nowych obrazków z gry Platinum Games!
Wiemy już, że Shinji Mikami stawia w Vanquish na bardzo żywiołową akcję, rodem z filmów anime, i piękną grafikę. Pora, byśmy zobaczyli kilka nowych obrazków z gry Platinum Games!
Najnowszy trailer Vanquish rozpoczyna się od cut-scenki z przemówieniem jegomościa obdarzonego głosem "aksamitnym", niczym papier ścierny. Po chwili obserwujemy sekcję gameplayu, która serwuje znane już dobrze doznania. Główny bohater nawala do robotów-adwersarzy z prędkością dźwięku. Po tej sekwencji pojawiają się jednak przebłyski nowości - np. pojedynek z wielkim, czworonożnym bossem. Wygląda na to, że w takich pojedynkach ważną rolę będzie odgrywać również walka wręcz (QTE?) i fizyczne blokowanie ciosów.
W filmiku możemy też wreszcie zobaczyć lokacje o odmiennym charakterze, niż zamknięte hale. Miłośnicy otwartych przestrzeni nie powinni jednak przedwcześnie świętować - wygląda na to, że Vanquish będzie jednak ograniczać się do raczej zamkniętych, liniowych map.