Amerykańska reklama Splinter Cell: Blacklist
Najwyższy czas na wyciągnięcie grubych reklamowych armat - 20 sierpnia na amerykańskich półkach sklepowych wyląduje Splinter Cell: Blacklist, a już teraz sympatycy telewizji mogą rozkoszować się minutową reklamą, która ma zachęcić graczy do zakupów. Pytanie pozostaje jedno, czy kogoś z Was trzeba zachęcić do kupna nowych przygód Sama?
Ubisoft przygotował się do promocji Splinter Cell: Blacklist. Mieliśmy dużo materiałów z rozgrywki sieciowej, kilka informacji o fabule, poznaliśmy towarzyszy Fishera… W zasadzie wszystko wygląda pięknie! Fani uniwersum mogą zacierać ręce i z niecierpliwością czekać na kuriera. Jeśli ostateczny produkt prezentuje się równie dobrze, jak przedstawiane materiały, to możemy być pewni, że dostaniemy kawał pięknej przygody!
Sama reklama dość typowa – jest bohater, jest akcja, jest charakterystyczny motyw… A na zakończenie pudełko oraz dodatki dla zamówień przedpremierowych.
Jak wspomniałem – gra pojawi się na amerykańskim rynku już 20 sierpnia. Europejczycy muszą zaczekać na premierę trzy dodatkowe dni.