God of War Ragnarok – wyciekły szczegóły rozdzielczości, płynności animacji oraz zwiastun

Gry (plotka)
5316V
God of War Ragnarok
Iza Łęcka | 15.07.2022, 07:00

Dzisiaj ruszą zamówienia przedpremierowe na God of War Ragnarok. Zgodnie z jednym z materiałów promocyjnych Santa Monica Studio opracowało dwa tryby. Gracze sprawdzą rozgrywkę w 60 lub 30 klatkach na sekundę.

Na początku lipca Sony ogłosiło datę premiery nadciągającej przygody Kratosa i Atreusa oraz przedstawiło kilka edycji produkcji, wśród których znalazły się między innymi dwie edycje kolekcjonerskie oferujące replikę Mjölnira. Zaplanowano, by zamówienia przedpremierowe zostały uruchomione 15 lipca.

Dalsza część tekstu pod wideo

Jeden ze sklepów pośpieszył się i opublikował opis zachęcający do zakupów. Jak wskazuje redakcja Novice Gamer Guides deweloperzy przygotowali w God of War Ragnarok dwa tryby: Kratos będzie przemierzał niebezpieczny świat nordyckich bogów w 4K i 30 klatkach na sekundę lub w dynamicznej rozdzielczości do 4K przy 60 fps. Jak wszystkie produkcje Sony Interactive Entertainment tytuł ma również wspierać dźwięk 3D i wykorzystywać technologię Tempest 3D AudioTech. Santa Monica Studio czerpało z potencjału kontrolera DualSense, by wzmocnić doświadczenia graczy, w czym pomocne okazały się haptyczne wibracje oraz adaptacyjne triggery.

Na oficjalne potwierdzenie szczegółów dotyczących rozdzielczości i płynności animacji należy zaczekać do momentu uruchomienia preorderów.

Poniżej możecie sprawdzić zwiastun, który promuje zakup pozycji, ale nie został wzbogacony o nowe sceny z udziałem bohaterów. Materiał zostanie opublikowany przez Sony jeszcze dzisiaj.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do God of War: Ragnarok.

Źródło: Novicegamerguides

Komentarze (156)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper