Assassin's Creed Invictus przypomni o bohaterach z przeszłości. Seria sięgnie do rozgrywki multiplayer
Assassin's Creed Invictus dostarczy kolejną dawkę świeżych wrażeń śmiałkom, którzy preferują rywalizację sieciową. Francuski producent i wydawca ma sporą chrapkę na dalszą rozbudowę i dostarczanie nowych propozycji. Tym razem pochylmy się nad jedną z produkcji wchodzących w skład HUB-a Infinity.
Wniosek z ostatniego Ubisoft Forward może być jeden – Ubisoft stawia na ogromny rozwój serii o skrytobójcach, czego dobitnym potwierdzeniem jest szereg tworzonych projektów sięgających nie tylko do korzeni IP. Po nadciągającym Assassin's Creed Mirage entuzjaści uniwersum mogą oczekiwać na produkcje współtworzące rozbudowany HUB Infinity o kodowych nazwach Red i Hexe. To jednak nie koniec informacji na temat marki.
Assassin's Creed Invictus zapowiada się na grę multiplayer, w której dojdzie do rywalizacji dobrze znanych bohaterów. Jedna z grafik promujących projekt przedstawiała zestawienie postaci i przeciwników z wcześniejszych odsłon – w tym Minotaura. Marc-Alexis Côté, wiceprezes, producent wykonawczy Assassin's Creed, potwierdził, iż twórcom zależy na połączeniu uniwersum w ramach rozgrywki multiplayer. Invictus będzie częścią HUB-a Assassin's Creed Infinity.
„Tak, jest to część naszej kreatywnej koncepcji, aby połączyć różne gry Assassin's Creed razem w doświadczeniu multiplayer. To jest po części inspirowane tym, co zrobiliśmy w przeszłości”.
Za projekt odpowiadają doświadczeni deweloperzy stojący za sukcesem takich produkcji jak Rainbow Six Siege czy For Honor – po dołączeniu do zespołów rozwijających AC wykorzystują oni swoje umiejętności „do stworzenia nowego rodzaju doświadczenia wieloosobowego”. W wywiadzie dla redakcji VGC Marc-Alexis Côté przyznał, że uniwersum skrytobójców ma ogromny potencjał, a wcześniej kreowane warianty multiplayer nie zostały zbyt dobrze przyjęte.
„Powodem, dla którego mamy również inicjatywę multiplayer jest to, że czuję, iż Assassin's Creed może rozwinąć się w różnych kierunkach. Dopiero nakreśliliśmy podstawę tego, co możemy zrobić z Animusem z Assassin's Creed. Mieliśmy multiplayer w przeszłości, ale to nie było super przystępne”.
Cóż, trzeba przyznać, że 15. rocznica IP była celebrowana przez Ubisoft z przytupem. Teraz pozostaje nam czekać na pierwsze efekty prac.