A Plague Tale Requiem zaoferuje wyjątkowe doświadczenie na PS5 - wszystko za sprawą DualSense
Do premiery A Plague Tale: Requiem pozostał już niespełna miesiąc, więc deweloperzy starają się promować swój nadchodzący produkt, gdzie i jak tylko się da. Po ujawnieniu długości rozgrywki przyszedł czas na porozmawianie o możliwościach kontrolera DualSense, a dokładniej jego wykorzystaniu w nadchodzącej przygodzie Amicii oraz Hugo.
W rozmowie z magazynem PLAY projektant poziomów - Kevin Pinson - zdradził, że jego zespół bacznie przyjrzał się kontrolerowi DualSense i postanowił w pełni wykorzystać jego potencjał. Grając w A Plague Tale: Requiem poczujemy haptyczne sprzężenie zwrotne, które zareaguje na różne dźwięki i fizykę otoczenia.
Deweloper jest bardzo podekscytowany padem do PS5, a dzięki owej haptyce poczujemy m.in. to, po jakim rodzaju terenie chodzimy. Wiele wskazuje także na to, że odczujemy na własnej skórze choćby krople deszczu (świetnie ten element wypadał w Returnal) czy szumy wiatru (jedna z charakterystycznych rzeczy w Ghost of Tsushima).
A Plague Tale: Requiem zadebiutuje 18 października na PC, PS5, Xbox Series X|S i Nintendo Switch. Opłacający Xbox Game Pass zagrają w produkcję za darmo.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do A Plague Tale: Requiem.