Fani PlayStation apelują: trofea związane z rozgrywką sieciową nie powinny dotyczyć platyny
Spora część osób posiadających konsole PlayStation interesuje się systemem trofeów. Sony doskonale o tym wie, dlatego też co pewien czas wprowadza sporo zmian w systemie - choćby przed premierą PS5 wprowadzono całkowicie nowy system poziomów doświadczenia.
Nie ulega wątpliwości, że platynowanie gier nastawione na doświadczenie dla pojedynczego gracza, lecz z zaimplementowanym trybem multiplayer jest utrudnione, bo twórcy często zmuszają odbiorców do wykonywania rozmaitych, niesamowicie czasochłonnych czynności. Najwytrwalsi je wykonają, o ile oczywiście serwery danej produkcji dalej są online i nie brakuje w nich graczy.
Temat wraca jak bumerang i w popularnym w ostatnim czasie poście na Subreddicie PlayStation jeden z odbiorców zwrócił po raz kolejny uwagę na platynowanie tytułów, którym doskwierają nieaktywne serwery lub/i brak graczy.
Apeluje on wręcz do Sony, że takie gry, jak Uncharted czy The Last of Us nie powinny zmuszać odbiorców do zabawy sieciowej, która w obecnym czasie jest niemożliwa z przynajmniej jednej z dwóch wyżej wymienionych przyczyn.
Inną kwestią jest abonament PS Plus. Aby brać udział w sieciowych rozgrywkach na PlayStation, zainteresowani są zmuszeni zapłacić przynajmniej 37 złotych za najtańszy plan, aby móc przez jeden miesiąc korzystać z modułów multiplayer.
Z użytkownikiem Raunak_D6 zgadza się wiele osób, a jakie jest Wasze zdanie na ten temat?