Dead Island 2 to kolejna gra bez drzewka rozwoju bohatera. Twórcy zapewnią „niesamowity system”
Dead Island 2 ma trafić na rynek za 88 dni, więc deweloperzy małymi krokami ujawniają kolejne konkrety dotyczące rozgrywki. Dambuster Studio nie zdecydowało się na klasyczny rozwój bohatera przez drzewka.
Twórcy Dead Island 2 rozmawiali z redakcją Game Informer i ich zdaniem oparcie rozwoju postaci na kartach jest „najbardziej ekscytującym dodatkiem do gry”. Zdaniem między innymi Jamesa Worralla ta mechanika znacząco poprawia żywotność rozgrywki.
Autorzy przygotowali umiejętności, które możemy zmieniać dosłownie w trakcie rozgrywki – nawet podczas jednej sesji bez problemu wyciągniemy karty, by następnie zastąpić je innymi i dzięki temu będziemy mogli sprawdzać różne możliwości bohaterów.
Dyrektor kreatywny produkcji zaznaczył, że ta propozycja dodaje do pozycji sporo zaskakujących sytuacji, ponieważ gracze mogą podjąć ryzyko i sprawdzić, czy ich postać poradzi sobie w przedstawionych okolicznościach.
Przygotowany system na pewno wpłynie na różnorodność rozgrywki, ale nie wszyscy gracze lubią takie pomysły – dobrym przykładem jest Back 4 Blood, który właśnie przez system kart zbierał mieszane opinie od części osób.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Dead Island 2.