Microsoft Flight Simulator z naprawioną grafiką na konsolach po prawie 3 miesiącach downgrade’u. Ważne nowości
Coś co miało być powodem do świętowania dla miłośników lotnictwa przez wielu zostało uznane za niewypał. Aktualizacja 40th Anniversary, opublikowana na 40. lecie marki Microsoft Flight Simulator, okazała się graficznym downgradem na Xbox Series X i S.
Po prawie 3 miesiącach od pogorszenia grafiki w Microsoft Flight Simulator (pisaliśmy o tym problemie już 14 listopada) Asobo wreszcie wprowadziło do dystrybucji aktualizację AAU 1 (Aircraft and Avionics Update 1). Ten pakiet plików naprawia nie tylko poważny problem wizualny na konsolach Microsoftu w zakresie LOD (Level of Detail), ale zapewnia również szereg ciekawych nowości - na wszystkich platformach, na jakich pojawił się symulator.
Te nowości to znacznie ulepszony i rozbudowany model awioniki GNS 430W/GNS 530W, który został wprowadzony do domyślnie dostępnych w Microsoft Flight Simulator samolotów, takich jak Cessna 172, Robin Cap 10, DA40 TDI i DV-20. Studio skupiło się również na gruntownym ulepszeniu awioniki (Garmin G3000, Garmin G5000), specyfiki lotu a nawet dźwięków z Cessny Citation CJ4, domyślnie dostępnej w grze od momentu premiery.
Kolejne udoskonalenia dotyczą samolotu Daher TBM930, który otrzymał ulepszoną awionikę Garmin G3000. Duże zmiany zauważą też fani Cessny Citation Longitude - samolot dysponuje teraz ulepszonym modelem lotu i nową awioniką Garmin G5000.
Już dzisiaj o 19:30 odbędzie się livestream z twórcami Flight Simulatora. Podczas audycji na Twitch mają zostać ujawnione plany Asobo na 2023 roku. W tej chwili wiemy, że studio szykuje aktualizację dla Nowej Zelandii, która zostanie opublikowana w lutym.