Spider-Man 2 na świetnej reklamie. Sony buduje hype i pokazuje potęgę Venoma
Już za 24 dni zadebiutuje niezwykle wyczekiwana produkcja Insomniac Games, która może okazać się najważniejszą tegoroczną nowością w bibliotece PlayStation 5. Japoński producent i wydawca inwestuje w promocję przygody Pająków, publikując klimatyczny spot.
W 2023 roku katalogi każdej platformy wzmacniają znakomite produkcje – śmiało możemy jednak uznać, że społeczność PlayStation nadal czeka na hit od zespołu first-party Sony. Nie od dzisiaj wiadomo, że przedsiębiorstwo regularnie współpracuje z zewnętrznymi ekipami, w tym ze Square Enix, co poskutkowało premierami takich pozycji jak Forspoken czy Final Fantasy XVI w minionych miesiącach. Wielu graczy jednak odlicza do 20 października...
Spider-Man 2 będzie znacznie bardziej rozbudowany niż przygoda z 2018 roku, a deweloperzy nie tylko wykorzystują atuty opowieści debiutującej pierwotnie na PlayStation 4 czy pozycji koncentrującej się na Milesie Moralesie, natomiast dążą do zaoferowania intensywniejszego i efektownego doświadczenia. Już teraz wiemy, że studio włożyło sporo pracy w wykorzystanie pełni możliwości konsoli obecnej generacji.
Sony zachęca do nadciągającej gry poprzez nową reklamę prezentującą dwóch bohaterów oraz starcie z Venomem. Przeciwnik Petera Parkera i Milesa Moralesa jest ogromny – zresztą jedna z ekip zajmująca się marketingiem w Wielkiej Brytanii dobitnie opisała przewagę kreatury.
Poniżej możecie sprawdzić spot telewizyjny, który zapewne niebawem będzie dostępny również w innych krajach.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Marvel's Spider-Man 2.