Hellblade 2 „przekroczy granice realizmu w grach”. Twórcy pokazują kapitalną jakość postaci
Microsoft coraz śmielej przypomina graczom o przyszłorocznej premierze gry studia Ninja Theory. Hellblade 2 pojawiło się na najnowszej reklamie i zostało zaprezentowane na The Sphere, a teraz deweloperzy opublikowali kolejny materiał prezentujący proces przygotowania oczekiwanej przygody.
Hellblade 2 zostało zapowiedziane razem z Xboksem Series X i już w tym czasie deweloperzy obiecywali prawdziwie next-genowe wrażenia. Gra ma trafić na rynek w przyszłym roku, więc zespół opublikował nowy dziennik, podczas którego firma opowiada o stworzeniu głównej bohaterki.
Ninja Theory wykorzystało najnowocześniejszą technologię, by za jej pomocą zaprezentować zupełnie nową jakość – twórcy chcą dosłownie „przekroczyć granice realizmu w grach” i będzie to możliwe dzięki między innymi najnowszej technologii.
Deweloperzy w tym wypadku zdecydowali się na opracowanie wielu rzeczywistych elementów (przykładowo ubrań), by móc następnie przenieść do gry prawdziwe przedmioty – firma nie zdecydowała się na potencjalnie łatwiejsze opracowanie strojów za pomocą grafiki komputerowej.
Ninja Theory wykorzystało umiejętności doświadczonych projektantów kostiumów i za pomocą tradycyjnych materiałów oraz technik odpowiadających danemu okresowi, mogło osiągnąć „poziom realizmu i szczegółowości, który po prostu nie byłby możliwy przy użyciu technik czysto cyfrowych”. Ta sytuacja pomaga aktorom lepiej wczuć się w rolę, a zarazem deweloperzy mogą dbać o takie detale, jak dobre dopasowanie stroju do ciała.
Firma potwierdziła, że ponownie nawiązała współpracę z firmą 3Lateral w celu wykonania cyfrowego skanu aktorów. W rezultacie gracze doświadczą nowej jakości. Studio przechwytuje dosłownie „terabajty danych na każdą minutę rejestracji Meliny w ośrodku skanującym”.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Senua's Saga: Hellblade II.