Call of Duty: Modern Warfare 3 to gra first-party Microsoftu. Prezes szykuje się na wielki sukces
Microsoft przejął Activision Blizzard i traktuje teraz wszystkie gry tej korporacji jako własne tytuły. Nie jest to nic dziwnego, ale okazuje się, że Satya Nadella oczekuje już pierwszego dużego sukcesu. Każda sprzedana kopia Call of Duty: Modern Warfare 3 poprawi wyniki finansowe Xboksa.
68,7 mld dolarów wyniosła największa transakcja w naszej branży, dzięki której Microsoft przejął Activision Blizzard. Producent Xboksów będzie mógł jednak szybko podreperować budżet, ponieważ nadciąga na rynek Call of Duty: Modern Warfare 3.
Xbox zaliczył rekordowy kwartał, a możemy sądzić, że następny będzie równie dobry. Satya Nadella potwierdził podczas spotkania z inwestorami bardzo dobre wyniki Starfielda, a następnie zaznaczył bardzo ważny szczegół – Call of Duty jest już produkcją first-party Microsoftu i między innymi dzięki tej marce Xbox posiada jeden z „najsilniejszych” lineupów w historii.
Dzięki Activision Blizzard King dodamy teraz znaczną głębię do naszego portfolio gier. Będziemy mieć 13 franczyz wartych ponad miliard dolarów - od Candy Crush, Diablo i Halo, po Warcraft, Elder Scrolls i Gears of War. Z niecierpliwością czekamy na jeden z naszych najsilniejszych świątecznych lineupów first-party w historii, w tym nowe tytuły, takie jak Call of Duty: Modern Warfare III i Forza Motorsport.
Satya Nadella prawdopodobnie jako pierwszy przedstawiciel Microsoftu stwierdził, że Call of Duty dołączając do rodziny Xboksa stał się produkcją first-party. Jest to z jednej strony normalne, jednak trzeba przyznać, że jest to naprawdę interesujące – teraz każda sprzedana kopia Call of Duty: Modern Warfare 3 na PlayStation poprawi rezultaty amerykańskiej korporacji.
Prezes Microsoftu potwierdził, że korporacja posiada już 13 IP, których wartość przekroczyła miliard dolarów. To ciekawa perspektywa na przyszłe lata.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Call of Duty: Modern Warfare III.