Koniec trwających 2 tygodnie problemów z funkcjami online na X360 i we wstecznej kompatybilności
Od kilku dni posiadacze Xboksów skarżyli się na brak dostępu do funkcji sieciowych w tytułach z X360 oferowanych we wstecznej kompatybilności. Na szczęście doszło już do rozwiązania problemu.
Gracze 2 tygodnie temu zaczęli zgłaszać, że nie mogą skorzystać z trybów online na Xbox 360 i nie mogą używać sieciowych funkcji w produkcjach oferowanych w ramach wstecznej kompatybilności z X360.
Do szeroko zgłaszanego problemu 17 stycznia odniósł się Microsoft, który stwierdził, że bada przyczynę błędu. Na szczęście wygląda na to, że kłopoty się już skończyły. Microsoft opublikował dzisiaj taki komunikat:
"Użytkownicy nie powinni już doświadczać problemów podczas rozgrywki w tytuły ze wsteczną kompatybilnością. Dziękujemy, że z nami jesteśmy i miłej zabawy!