Tekken 8 z solidną rozbudową. Mikrotransakcje, ceny, pierwsze spojrzenie na kultowego wojownika i wiele więcej
Tekken 8 robił wrażenie zawartością już od dnia premiery. Jednak już wkrótce zostanie on wzbogacony o pierwsze nowości. Katsuhiro Harada wraz z zespołem ujawnił pierwsze szczegóły.
Tekken 8 miał dziś panel poświęcony jego najbliższym planom na rozwój w pierwszym sezonie roku pierwszego. Ten ukaże się wiosną, choć wciąż nie podano dokładnej daty startu. Jednak to nie przeszkodziło deweloperom w ujawnieniu tego, czego możemy się spodziewać w najbliższym czasie.
Od kilku tygodni, wiadomo, że główną atrakcją będzie dodanie do gry kultowego wojownika z Tekkena 3, jakim jest Eddy Gordo. Grywalny mistrz capoeiry będzie częścią przepustki sezonowej, choć bazując na przeszłości, prawdopodobnie będzie on dostępny do kupienia także osobno.
Chociaż nie ujawniono jeszcze, kiedy trafi on do gry, deweloperzy pokazali build, w którym jest on już częścią Tekkena 8. Możliwe, że dokładną datę premiery poznamy pod koniec marca, gdy odbędzie się kolejny Tekken Talk, ale Katsuhiro Harada dał już teraz wskazówkę, że będzie mieć to miejsce najpóźniej w maju. Otóż po tym miesiącu deweloperzy zamierzają dodać krótką adnotację do tego, jak losy Eddy'ego i innych postaci potoczyły się po wydarzeniach ukazanych w kampanii. Minusem jest to, że prawdopodobnie postacie z DLC nie będą miały swoich filmików na zakończenie.
There is a slight misunderstanding about this —->“DLC characters will have their own Story mode." <—-
— Katsuhiro Harada (@Harada_TEKKEN) February 20, 2024
Rather than adding a story mode for each character, we are going to add a story mode for each of the additional characters, including Eddy, in the summer time after May, to show… https://t.co/lvnZBOwSRH
Zamiast dodawać tryb fabularny dla każdej postaci, latem po maju dodamy tryb fabularny dla każdej z dodatkowych postaci, w tym Eddy’ego, aby pokazać, w jaki sposób byli zaangażowani w główny tryb fabularny TEKKEN 8, „Przebudzenie Mroku”. To nie będzie rozszerzenie TYLKO historii Eddy'ego, ale spójne rozszerzenie innych postaci biorących udział w tej historii, co nastąpi gdzieś pomiędzy majem a latem. Tak więc, chociaż oryginalne postacie z Tekkena, które zostaną dodane jako DLC, zostaną opisane pod kątem ich powiązania z główną fabułą, nie będą miały oddzielnych epizodów, ale raczej jako pakiety rozszerzeń do głównej fabuły (Głównego wątku fabularnego nie można podzielić na mniejsze części dla każdej postaci). Oczywiście będą one oferowane bezpłatnie jako rozszerzenia trybu fabularnego, z których będzie można korzystać bez konieczności kupowania postaci DLC itp.
Implementacja Eddy'ego można zatem uznać za duże wydarzenie. Świadczy o tym też to, że nowego wojownika można zobaczyć na ekranie startowym, na którym do tej pory pokazywał się Kazuya. Bohaterowie będą się zmieniali zależnie od sezonu, nie będzie można robić tego samodzielnie. Natomiast Eddy podobnie jak inne postacie otrzyma kilka predefiniowanych opcji wyglądu. Obecnie wiadomo, że przynajmniej jedna pozwoli ubrać zawodnika w kostium z Tekkena 7.
Oprócz tego deweloperzy pracują nad wieloma rzeczami, w tym nad aktualizacją, która ma się ukazać pod koniec lutego lub na początku marca. W niedalekiej przyszłości ma zostać dodany tryb fotograficzny, możliwość rozegrania treningu ze znajomymi czy przycisk umożliwiający wyjście z gry, co najpewniej docenią gracze PC.
Najważniejsza jednak wydaje się implementacja sklepu Tekken. Za jego pośrednictwem będzie można nadal kupować darmowe przedmioty jak np. koszulki stworzone we współpracy z firmą UNIQLO.
Jednak najatrakcyjniejsze mają być itemy nabywane za walutę Tekken Coins. Otóż mają to być nowe awatary, efekty czy przede wszystkim, kostiumy z wcześniejszych odsłon serii jak strój Jun z Tekken Tag Tournament 2 czy stroje Jina i Xiaoyu z Tekkena 4 i podobnie jak obecne stroje, będzie można je modyfikować.
Producent gry, Michael Murray zdradził, że każdy kostium premium ma kosztować 400 monet, czyli około 3,99 dolara. Twórcy będą aktualizować Tekken Shop raz w miesiącu.